ליצירת קשר 050-5231920

תחכום בעבודת שטח

הרקדן האוטומטי:

אני לא עוסק בתחום חקירות ביטוח,אך חבר ממרכז הארץ ביקש ממני להתחקות אחרי מעשיו והתנהלותו הפיזית,של אדם מעירי,זאת עקב תביעת ביטוח גדולה מאוד שהוא הגיש כנגד חברת הביטוח שלו. מספר ימי מעקב אחרי האיש,הצביעו כי הוא אינו מבצע פעילות פיזית חריגה והוא פשוט "ייבש" אותנו במעקבים. במהלך היום האחרון שהוקצב לי,שמנו לב כי הנבדק מחלק הזמנות לאירוע כלשהו ובדרך לא דרך הגענו לזה שהוא מחלק הזמנות לבת המצווה של אחת מבנותיו.

 

באותו ערב של האירוע המשמח, הגענו לאולם האירועים,אולי נצליח למצוא כי הנבדק מבצע פעילות חריגה,שהרי לפני התביעה הוא מוגבל לחלוטין. הפתעתנו הרבה הייתה,כי לא ניתן לצלם כלל את האולם,עקב מבנהו והחלונות הגבוהים שהיו בהיקפו,דבר שהצריך אותנו להביא סולם ולטפס,אבל בטוח מישהו יראה את פעילותנו,כי אולם האירועים מוקם בתוך שכונה,לכן אופציה זו ירדה ממימושה. הייאוש החל לכרסם בנו,טיפסנו על מקלט ציבורי,על מבנה גבוה,על גגה של משאית חונה,אך זוויות הצילום לא נתנו לנו קשר עין עם הנעשה באולם.

 

לפתע ראיתי את צלם האירועים, עומד בפתחו של האולם,הייתה לו עגלה שעליה הוא הניח את המוניטור ואת המחשב שהקליט את מה שהוא צילם {עגלת פיקוד}. מיד קרבתי את רכב התצפית שהיה אתי ועמדנו במרחק של 10 מטרים מאותו מוניטור. לקחתי מצלמת ווידאו מיוחדת לצילומים רחוקים ועשיתי זום לכיוון המוניטור של העגלה. הצלם כמובן צילם את הנבדק ככוכב הערב והתמקד בו , כשהוא רוקד בסגנון ג'ון טרבולטה וכמובן מה שהוא צילם-אני צילמתי.

 

הרקדן האוטומטי,השתולל על רחבת הריקודים, קפץ וניתר עם אורחיו, הניף על כתפיו את "כלת השמחה". לציין כי הוא רוקד לא רע וכעת נשאר לבית המשפט,האם הוא רקדן טוב או פגוע פיזית.