ליצירת קשר 050-5231920

שימוש בנתונים הקיימים

"שימוש בנתונים הטבעיים והקיימים"
דודו האם תוכל להגיע לקריות לפגישה דחופה? כך צלצלה אלי רינה,אשר לפני מספר חודשים הגשתי לה דו"ח מפורט על מעלליו של בעלה והיקף רכושו. כשרינה מבקשת אני מבצע ונסעתי לבית הקפה,בו היינו נפגשים בזמנו.

 

ראה היא מספרת לי נרגשת, הדו"ח שלך נחשף כאמור בבית המשפט ומאז אנחנו פרודים,קיימת מחלוקת ביני לבין האיש,על סכום של 20,000 ₪ שהוא טען בתצהיר שהגיש לבית המשפט,כי הוא שילם את זה במזומן ואני לא קבלתי ממנו את הסכום הזה,אני יודעת שאני חייבת להקליט אותו ולהוציא ממנו את זה שהוא לא נתן לי את הכסף,כי מילה שלו מול מילה שלי ויש מצב שבית המשפט ישתכנע אחרת. דע לך שלפני שבועיים נפגשתי אתו ומאחר והוא נזהר ממך,הוא ביקש שאשאיר את התיק ברכב,את הנייד ברכב וביקש ממני להוציא את החפצים שלי מהכיסים, כל זאת על מנת שלא אקליט אותו,כי הוא כבר "אכל אותה" ממך בזמנו.
אני בבעיה, אחרת אני וילדיי לא נראה את הכסף הזה ואני לא יודעת מה לעשות,כי בטוח הוא יתנהג ככה מחר ויש מצב שהוא יבדוק אותי ויזהר כפליים. "המוח של החוקר" התחיל לעבוד ולהפעיל את גלגלי הניסיון ואז עשה תפנית לכיוון "המוח של הגבר" ואמרתי לה שאני קצת נבוך, כנסי לשירותים של בית הקפה, הורידי את החזייה ותני לי אותה. הייתם צריכים להיות נוכחים, על מנת לראות את מבטה של רינה….
את רוצה הקלטה או לא,אני שואל אותה? וודאי היא אומרת מתוך מבוכה וניגשה לשירותים. את החזייה היא שמה לי בשקית ניילון, שילמתי על הקפה של שנינו וקבענו למחרת בבוקר באותו בית קפה…כשנגשתי לרכבי, ניתן היה שהיא מביטה לכיוון שלי כל העת ובטח חשבה לעצמה,"איזה חוקר סוטה"… הגעתי למשרדי ומיד התחלתי לעבוד על החזייה {היה הרבה מקום כי זו מידה 90 די-די} ותפרתי לה בחזייה מכשיר הקלטה זעיר,עם מיקרופון חיצוני.
למזלי הייתי לבד במשרד,כי לך תדע אם איזה לקוח היה נכנס ורואה אותי כשאני מתעסק עם הדבר הזה. על הבוקר הגשתי לה את החזייה,התיישבנו בפינה שאיש לא יפריע לנו והנחתי את החזייה על כסא צמוד והראיתי לה את המכשיר וכיצד מפעילים אותו. לאחר כמה שעות נפגשתי אתה כשהיא רועדת כולה וסיפרה לי שהוא ממש עשה עליה חיפוש,היא רעדה מפחד אבל לא הראתה לו את זה. הורדנו את ההקלטה ע"ג תקליטור.
וכמובן באחד הרגעים,הוא בנימה חוצפנית ומתנשאת אומר לה " נכון שלא שילמתי לך במזומן את הכסף,אבל את לא יכולה להוכיח את זה בבית המשפט".
להתראות בקרוב.