ליצירת קשר 050-5231920

התיאבון הגדול של האשה

אין לי ברירה, האמת שאני כבר לא אוהבת אותו,הוא לא עושה לי את זה בכלל, אנחנו נשואים 7 שנים ואני עד היום לא מבינה למה נישאתי לו בכלל. גם שצעדתי על השטיח האדום בדרך לחופה,בא לי לחתוך ימינה ולברוח לאיזה פאב,לדפוק את הראש ולשכוח מהמצב.

 

אבל ראיתי את הורי ומשפחתי,חברותיי וכל הידידים מחכים לרגע זה ונקרעתי מבפנים, לברוח או לא?. אני באמת ובתמים לא נישאתי לו בגלל הכסף שלו ויש לו הרבה,יש לו עסק שמגלגל ים של כסף וכמובן חלקו הגדול,הוא פועל בשחור ולא עושה חשבון לכלום. אהיה אתך יותר כנה,בגלל שאני סומכת עליך ומכירה אותך מזה מס' שנים, יש לי כעת מישהו שמחזר אחרי וראשי מופנה לכיוון שלו בכלל,כשבעלי בא הביתה,אני נאלצת לחייך חיוך מזויף ולקבל אותו כאישה מאושרת.אבל זה לא ככה בכלל,פשוט אין לי כלום אל האיש הזה שנקרא בעלי,ממש כלום,נהפוך הוא אני מפתחת אליו טינה כלשהי.

 

אז קומי ותתגרשי אני אומר לה ותתחילי בדף חדש בחיים שהרי את עוד צעירה ויש לך עוד הזדמנות לבנות בית,עם מישהו שאת אוהבת. החיים אתו לימדו אותי שכסף זה מנוע החיים ואם אני כבר מתגרשת,אני רוצה לצאת מהמסגרת הזו עם חבילה שתתן לי "בנזין להמשך". חשוב אני בליבי וואלה יופי לאיזה ימים הגענו. ראה אני אכווין אותך בדיוק מה לעשות מבחינת החקירה,יש בידי נתונים רבים ואני צריכה ראיות על היקף הכנסותיו ובמיוחד בכסף "שחור", תאתר לי את כל העסקים שלו,אני רוצה את זה מצולם ומוקלט,אין לי בעיה של תקציב גדול לבצע את עלויות החקירה ,שתבין אני יודעת שהשירותים יקרים,אבל מבחינה עסקית זה ישתלם לי.

 

אל תחפש אותו בבגידה כי זה באמת לא מעניין אותי-רק מבחינה כלכלית. הסכם עבודה נחתם באותו מעמד,כשאני יוצא מהפגישה עם מקדמה די מכובדת. זה לקח לי כמעט חודש ימים,בשעה שבזמן זה באמת התאסף במשרדי תיק "עב כרס" על הפעילות של הבעל המיליונר ואז קיימנו פגישת ביניים ודיווחתי לה שיש בידי ידיעה לא מאומתת שבעלה מוציא באמצעות בלדרית כסף לאחת ממדינות אירופה ומשקיע שם בנדל"ן,תחת חברה מקומית שהוא הקים עם אחר. גם לצורך אימות הידיעה קיבלתי אור ירוק ממנה ואכן לאחר מס' ימים,קיבלתי במייל דו"ח חקירה של משרד אירופאי שאני עובד אתו. דו"ח עם ממצאים ועבודת שטח שהצביעו כי בעלה מושקע שם במאות אלפי יורו בנדל"ן ועסקים.

 

בפגישה הנוספת,הגשתי לה תיק עבה עם מסמכים…סרטונים סמויים,מאות דפים של תמלילים,מסמכים רשמיים ומידע רב על הבעל המיליונר. ידעתי שיש לו הרבה כסף ,אבל לא תיארתי לעצמי שבכמויות כאלו,היא ענתה לי. קבלתי המחאה לסגירת החשבון ויצאתי די מרוצה ,מעצם החשיפה הגדולה וכמובן שכר הטרחה שהשאיר לי הרבה בשר. האמת שלא היה לי קשר אתה כמעט כשנה ,כאשר ערב אחד ישבתי בתצפית במגרש חנייה שבאחד מחופי הקריות והבחנתי ברכב מרצדס כסופה חדשה לגמרי ומי הנהגת אתם שואלים? אכן חברתי "היקרה".

 

ניגשתי לשוחח אתה והבחנתי בחיוך גדול כשהיא ראתה אותי מתקרב אליה. מה אתה רוצה לשאול,היא שואלת עם חיוך גדול?

נו………?
חודש לאחר שהגשת לי את הדו"ח, למדתי אותו היטב, למדתי את כל הפרטים בע"פ,שיננתי אותם היטב בזיכרוני וישבתי בסלון עם בעלי. הבהרתי לו שאני לא רוצה להמשיך ולחיות אתו ואני רוצה לפרק את המסגרת המשפחתית,הוא נבהל בהתחלה ונראה די המום,לפתע הוא אמר לי "באת מהוריך עם תחתונים לחופה ותחזרי עם תחתונים להוריך" , לא תקבלי ממני שקל.
5 דקות לקח לי להבהיר לו מה אני יודעת והייתי בטוחה שהוא יקבל דום לב,נתתי לו פרטים מדו"ח החקירה והוא הבין כי עדיף לו להתחלק איתי מאשר ליפול כלכלית במיליונים שיש לו. כמובן שלפני שהוא בא הביתה,הכנתי זיכרון דברים בו ציינתי מה אני אמורה לקבל,שמתי לו את זה על השולחן ואמרתי לו "זה הצ'אנס האחרון שלך", כמובן שהוא חתם על זה. אתה וודאי לא צריך לשאול כמה אני קיבלתי,כי אתה יודע כמה כסף ורכוש יש לו וקח בחשבון שהוא נשאר עם ½.