ליצירת קשר 050-5231920

מידע עסקי על מתחרים וספקים

מידע עסקי
מידע עסקי

עיתון דה מרקר:

…ארה"ב מאשימה את סין בגניבת מידע עסקי בשווי 400 מיליארד דולר

הסנאטור ג'ון קרי תקף השבוע את סגן נשיא סין בביקורו בארה"ב וטען כי הממשל הסיני מפעיל ומגבה התקפות האקרים על חברות אמריקאיות, שנועדו להשתלט על קניין רוחני ופוגעות בכלכלת ארה"ב

17.02.2012
מאת: סוכנויות הידיעות…

 

אתה רוצה להיות IN ולהבין כיצד ואיך פועל המתחרה שלך? מה היכולת שלו לייצר ? האם הוא מתכוון להכניס קו יצור חדש ? ממי הוא רכש את המכונה ? האם הוא עומד להכניס לסל המוצרים שלו,מוצר חדש ? האם הוא במו"מ עם חלק מהלקוחות שלך ? שאלות רבות נשאלות ולא תמיד התשובה ברשותך. יש לך ספק שאתה רוצה יצור אתו קשרי עבודה …..בדוק אותו לפני כן ובכך תצמצם סיכוניים עתידים ואף אולי תמנע בכלל לעבוד אתו.

 

כמעט כל גוף יצרני ומסחרי , משתמשים כיום בשירותים של חברות ישראליות ובינלאומיות , ע"מ להיות מעורים ולקבל מהם נתונים, שמסייעים בידם לקבל החלטות מקצועיות. חלק מהשירותים הנתנים לכם ע"י מי ממשרדים והחברות השונות , בנוי על מקורות "מידע גלויים" וזה בסדר, יש מי שמרכז..אוסף…ונותן חוו"ד בסופו של דבר. אני פועל בשיטת הרחוב והשטח, שהרי לא תמיד מה שגלוי הנו האמת לאמיתה וקיים מצב שפשוט, נח להזין מה שרוצים ואיך שרוצים. עבודת השטח והרחוב, שונה בתכלית מעבודה אחרת ויש מצב , כי התמונה שתקבל שונה בהרבה מהתמונה שרצו שתקבל.

 

אשמח להיפגש אתך ו/או נציגך לכוס קפה,ללא התחייבות עסקית.