ליצירת קשר 050-5231920

קומדיה של טעויות גנבי המקרר

פורץ צולם במצלמה נסתרת כשהוא גונב מקררים בעל העסק פנה לבלש פרטי וזה התקין מצלמה שהסריטה את הגנב בפעולה. הקלטת שימשה מוצג משפטי במשפטו שנערך השבוע.

כתבה: אורנה יוסף.

מצלמת וידאו נסתרת הצליחה לפענח השבוע את תעלומת היעלמות המקררים במחסן למוצרי חשמל בטבריה.

זה התחיל כשמנהל החנות פנה אלי ואמר לי שבכל פעם חסרים לו מקררים במחסן שבאזור התעשייה. בשלב הראשוני החלטתי להקים מארב של הבלשים ממשרדי וישבנו מס' לילות במארב….כלום איש לא הגיע וחשבנו כי לא מן הנמנע שנחשפנו ולכן הגנבים לא מגיעים. לא וויתרתי והתקנתי מצלמה במחסן הבודד והחשוך, כאשר מראש קיצרתי מפסק של נורה חיצונית, על מנת שתיתן לי אור מינ' באופן רציף , כי המקום היה חשוך לחלוטין.

 

כשבדקתי את השטח במארבים ולפני כן , הסתבר לי כי הממצאים מצביעים כי הגנבים מסיעים על הרמפה, את המקרר בעזרת עגלה קטנה והם מעמיסים את המקרר על הידיים ומעבירים אותו בהנפה, מעבר לגדר החיצונית. החלטתי קצת להקשות עליהם ….לקחתי מקרר ישן נושן שלא עובד כלל, אספתי גרוטאות מתכת ואבנים והכנסתי אותם לתוך המקרר ועליו הלבשתי שרוול קרטון של מקרר חדש מדגם אמריקאי, בכך גרמתי לו להעלאת המשקל שלו בעוד 50 ק"ג לפחות.

 

במוצאי שבת קבלתי קריאה מהלקוח כי הייתה פריצה וגניבה של המקרר המסומן, הגעתי למחסן ושלפתי את סרט הצילום ……… "קומדיה של טעויות", בסרט נראה עבריין מקומי ואיש שאינו מוכר .בדיעבד הסתבר כי הוא תושב השטחים. השניים הגיעו למחסן , "נדלקו" על המקרר החדש לקחו אותו העמיסו אותו על העגלה והחלו לנסוע על הרמפה , כאשר הם הגיעו לקצה הרמפה, הם ניסו להרימו והתקשו להניף מעל הגדר 100 ק"ג לערך ….האמת שקטע זה גרם לכולנו לצחוק אדיר , כיצד לראות את השניים מנסים בכל כוחם להניף את המשקל הכבד ולא מצליחים.

 

הם השיבו את המקרר למקומו ולקחו מקרר אחר ונעלמו אתו. לאחר זיהויו של אחד מהגנבים כפושע/נרקומן מקומי , הוחלט פה אחד להעביר את הצילומים למשטרה. אותו עבריין נעצר. הודה ונשפט ל-42 חודשי מאסר בפועל. חלפו מס' שנים ותוך כידי ביצוע תיק אחר, הגיע אלי לפתע אותו עבריין מורשע , הוא אמר לי "דע לך בזכותך ובזכות המאסר שישבתי, גם נגמלתי מהפשע וגם מהסמים"………

 

טוב לפחות יצא מזה משהו טוב.