ליצירת קשר 050-5231920

קומבינה על מדרגות הרבנות

על מדרגות הרבנות

הגעתי לצפת לחקירה כלשהיא והגבר שעקבתי אחריו, הגיע למשרדי הרבנות הראשית בעיר, נכנס פנימה ואני בעקבותיו רוצה לוודא מה יש לו לעשות שם. התיישבתי בקצה האולם שהיה גדוש באנשים רבים והייתי בקשר עין עם הגבר. לידי בספסל, ישב אדם כבן 50-60 ולידו בחורה צעירה , מתוכן השיחה הבנתי כי הם באים לפתוח ברבנות תיק נשואים. הבחנתי בגבר צעיר שמגיע מידי פעם לאותה צעירה ומתוך השיחה הבנתי כי הוא החתן העתידי .הוא נראה מסתובב חסר סבלנות באותם ההמתנה. שערתי כי אולי הסיטואציה מלחיצה אותו וזה נראה סביר עד מאוד.

 

לפתע התיישב ליד המבוגר , אדם נוסף בן גילו לערך והשניים ניהלו שיחת חולין , אותו אורח שואל את האב של הצעירה לפשר מעשיו פה והאב השיב לו כי הוא בא עם בתו וחתנו המיועד ,לפתוח תיק נשואים ברבנות….מברוק …מברוק השיב לו האורח והיכן החתן שאל האורח ? האב הצביע על אותו בחור צעיר שהתיישב ליד דלת הכניסה ואמר,,,הנה זה חתני לעתיד …דממה לפתע והבחנתי כי האורח מאדים וסמוק כולו…אתה בטוח הוא שואל את האב? מה זאת אומרת בטוח …בטח…הם כבר שכרו דירה בקריית שמונה וקנינו לה את כל מה שהיא צריכה ,אני ואימא שלה קנינו רהיטים וכל טוב ואף הזמנו אולם בקריית שמונה .

 

שמע לא נעים לי אמר האורח…אני מכיר את האיש מטבריה, הוא נשוי ויש לו 3 ילדים …חשתי שסכין חותכת את האוויר , אין דבר כזה השיב האב, הנה יש לי אפילו את תעודת הזהות של החתן .האב קרא לחתנו שיבוא רגע….החתן הביט לכיוון הספסל וברגע שראה את האורח….רץ לכיוון המדרגות ונעלם תוך מספר שניות מהבניין ,איזה ריצה אמוק ביצע החתן באותו מעמד…. האב הנסער וההמום שאחז בתעודת הזהות של בתו וחתנו עם המסמכים , הראה לאורח שבתעודת הזהות כתוב כי הסטטוס של החתן המיועד הוא "רווק"…..חשתי ברחמים באותו מעמד על הכלה ומשפחתה , איזו בושה …איזה מפח רוח….באמת מסכנים.

אני כבר נאלצתי להתנתק מהמקום, אבל הספקתי עוד לשמוע כי הארוסה הבוכיה והנסערת וכן אביה בדרך לתחנת המשטרה.