ליצירת קשר 050-5231920

עובד במשמרת ב' במפעל

"אם לשקר, אז לפחות לדעת לשקר". הם רצו להתחתן וקבעו מועדים להמשך, כך הם המנהגים של בני העדה המוסלמית, היא כבר הציגה אותו בפני הוריה ובני משפחתה. "תראי חביבתי, אני חייב לעבוד בעבודה נוספת, על מנת שאוכל לסיים את הבית שלי ונוכל להתחתן ולגור בו ביחד", הוא אמר לה. היא הבינה את זה היטב , צורך המחייה והרצון להקים בית משותף, חייב בתזרים של מזומנים והיא העריכה אותו על היוזמה החדשה. אבל, כן תמיד יש אבל, הוא הסתיר ממנה את פרטי המפעל בו הוא עובד כל יום במשמרת ערב וזה קצת נראה לה מוזר. אבל כשהוא החל להיעלם לסופי שבוע , זה הציק לה והשתיקה הרועמת שלו החשידה אותו ומפה נכנסתי לתמונה.

 

אחה"צ התמקמנו צוותי מעקב במקום עבודתו , כאשר אנו בקשר עין עם רכבו של האיש. עם חשיכה הוא הופיע ונכנס לרכבו כשצוותי המעקב בעקבותיו , הוא מגיע לחנות ירקות , נכנס פנימה ויוצא עם 2 שקיות מלאות בירקות ופירות, ממשיך בנסיעה ליעד בלתי ברור ולמה שלא יעצור בתחנת דלק ,נכנס לתוך הפיצוצייה , הוא קונה דברי מתיקה וסיגריות. אנחנו עד כה בהנחה שהוא בסדר גמור ובדרכו לעבודה. הוא מגיע לעיר סמוכה , מחנה את הרכב ונכנס לתוך מבנה מגורים, כאשר אחד העוקבים מזהה את הדירה שבקומה השנייה , אליה הוא נכנס.

 

הופה…..מפעל …משמרת שנייה ….

בדיקה קצרה במקום , מגלה כי במקום מתגוררת צעירה גרושה. כמובן שאנחנו מעדכנים את הלקוחה ומספרים לה על המפעל החדש שבה עובד חברה לחיים , חכו לי שם , אני בדרך היא מודיעה לי. לאחר 40 דקות מופיעה הגב' ליד רכבי , "אני חייבת לראות בעיניים שלי אותו פה ", היא אומרת לי , תקשיבי זה מסוכן , יכולה להתפתח פה תגרה ולמה להסתכן , אני אומר לה … חייגי אליו ונראה מה הוא עושה ? , היא מחייגת אליו ושואלת לשלומו ? היא מוסיפה ושואלת, איך זה שאין רעש במפעל ? ואז אנחנו מבחינים בגבר כשהוא יוצא למרפסת להמשיך את השיחה , יצאתי החוצה הוא משיב לה, ע"מ שאוכל לשמוע אותך היטב, כמובן שיציאתו למרפסת הונצחה.

 

זהו מספיק לי היא אומרת , אני חייבת לעשות משהו בנדון ולתת לו מכה בראש , איזו פגיעה בכבוד שלי ומשפחתי, אבל הוא חייב לי 10,000 $ שהלוויתי לו אותם ואני חייבת להוציא את כספי קודם לזה שאזרוק אותו. בעצה אחת , בנינו סיפור שבן משפחתה חייב לצאת לניתוח פרטי בחוץ לארץ ואביה מבקש את הכסף/ההלוואה, כי הוא ידע על ההלוואה. מס' שבועות חלפו והיא סיפרה לי ש"הלחץ" של אביה בסיפור עזר לה להשיב את כספה והיא נפגשה עם אותו עובד מצטיין והטיחה בו את כל הסיפור , כמובן שהוא ניסה למשוך אותה בכל מיני סיפורים , אך התמונה שלו במרפסת , גרמה לו להבין שהוא פשוט נפל .