ליצירת קשר 050-5231920

מעקב של חוקרים והתפתחויות מרעישות.

בעלי הוא איש טכני ,מטייל ומטפל בלקוחותיו בכל הארץ , הוא יוצא בבקרים וסדר היום שלו לא הכי נח למשפחה שלנו, לעתים הוא יוצא לדרום ולן בצימר באחד מקיבוצי הנגב ולמחרת הוא ממשיך באזור.

נו אני שואל, עד כאן הכל בסדר .

תראה לפני מס' ימים ירדתי לרכב שלו מתחת לבניין לחפש עגיל שנפל לי בארוע שהיינו ביחד, חיפשתי מתחת לכיסאות ואז מצאתי מכשיר נייד מוסתר מתחת לכיסא שלו , לא ניתן היה לפתוח אותו בגלל הקוד שהוא הכניס לו. אני אתו כבר 5 שנים ולא ידעתי על המכשיר הנוסף שיש לו ועוד נעול ! .

אני חייבת לדעת מה מסתתר מאחורי בעלי ,זה ראשית לא הגיוני ,יתרה מכך אחרי שמצאתי את המכשיר, נכנסתי למחשב בבית ונכנסתי לחשבון הבנק שלו, יש לי את הקוד ומצאתי כל מיני משיכות לא ברורות, נכון שזה לא בשמים הסכומים, אבל מוזר לי ומה שהכי הדליק אותי ,נכנסתי לפרוט של כרטיס האשראי ומצאתי באופן קבוע , רכישות בסופרמרקט באחת הערים הדרומיות וזה חזר על עצמו כל שבוע.

סוכם כי ביום שהוא לן בדרום שהוא יהיה תחת מעקב ואכן שבוע לאחר מכן , הנבדק הגיע לעיר דרומית ונראה כשהוא עשוה קניות במתחם הביג המקומי ומעמיס את זה לרכבו ומשם הוא נכנס לאחד מקיבוצי הנגב , מחנה את הרכב ליד דירת קרקע מסוימת ופורק את כל הקניות לתוך הדירה.

הנחתי את הצוות ללון באזור ולשוב למחרת בשעות הבוקר להמשך מעקב וכך נעשה . סמוך לשעות הבוקר , הוא נראה כשהוא יוצא מהדירה כשהוא נותן יד לילד קטן והולך אתו בשבילי הקיבוץ ומכניס אותו לפעוטון של הקיבוץ.

הסתייעתי במשרד מקומי להשגת מידע מאנשי הקשר שלו בקיבוץ והסתבר כי בדירה הנ"ל מתגוררת בחורה בשנות ה – 30 , היא ללא בעל ,אבל יש לה ילד קטן.

המשכנו להרחיב את מעגל החקירה ומצאנו אסמכתא כי הילד הקטן הוא בנו של הנבדק .

לך תעמוד מול לקוחה צעירה ותסביר לה שלבעלה יש עוד ילד קטן לאשה אחרת, סיטואציה לא נעימה בכלל, אבל אין לנו ברירה וכך עשינו.

כמובן שאחרי מס' חודשים הוזמנו להעיד בבית הדין הרבני .