ליצירת קשר 050-5231920

מלחמה אישית של כל אחד מאיתנו

ווידוי אישי …….

אמש נפתח יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ביום זה העם כולו בישראל ובתפוצות, מכבד את זכרם של הנופלים והנרצחים, בכל מערכות ישראל ומספרם רק גודל בכל שנה. קצת קשה להאמין שלאחר 64 שנות הקמתה של מדינת ישראל, מדינת היהודים, עניין המלחמות והטרור יגמרו במהרה. אכן גלי הטרור עולים ויורדים , כמו נדנדה וראינו שנים טובות אל מול שנים של אימה, הרג וטרור ששרר ברחובות ישראל.
מוקפים אנו במדינות עוינות ומאז תחילתה של ההיסטוריה , שנאו את היהודים וניסו להשמידם בכל מיני מינונים של טרור והרג.

 

העם היהודי הוא עם חזק, בעל יכולות אדירות להתמודד עם המצבים וחלק משנאתם של אלו שרצו לחסל אותנו, היה החוזק והייחודיות של העם היהודי. מאתמול העם דומע…כואב…בוכה ומשתתף בצערם של המשפחות האבלות ואין כמעט בית בישראל, שאינו חלק מהמשפחה הזו, בין אם זה בן משפחה מכל מעגל…חבר ללימודים, חבר לצבא . שהרי אנו עם קטן ואין איש שאינו מכיר אחר במדינה וזה חלק מהמנטליות הישראלית והייחודיות שבנו.

 

הערב מדינת ישראל תחזור לשגרת חיים, עת סיום יום האבל הלאומי ואיך נדע זאת? בפתיחת החגיגות – לא ? בזיקוקים ? – לא ? בהודעה רשמית ? – לא …..כמובן ברגע שיחתכו אותך בכביש ויסכנו אותך ואת הנוסעים עמך…..ברגע שיצפצפו לך מאחור ……ברגע שתצטרך להיאבק בכח ע"מ להיכנס לכל מקום…..שיקללו אותך…..ואולי גם ירביצו לך וישתמשו באלימות ……זה רק הערב ומה מחר בבוקר שכולם יהיו בכבישים ?….נכון, מלחמה נוספת נפתחת, מלחמה עם נפגעים ולמה ? כי לאיש אין סבלנות, תרבות הנהיגה בארץ, דומה לעולם השלישי…..והתורים ודרך ארץ והנימוס …..

 

אנחנו לא צריכים מלחמות עם אחרים, אנו נלחמים בתוך עצמנו וכמה זה עצוב. שיהיה לכולם רק טוב ……..