ליצירת קשר 050-5231920

מיכל סולר שווה 27 שנות עבודה

מנכ"לית אחת העיריות פנתה אלי והזמינה אותי לפגישה, ראה אמרה לי בישיבה, יש לנו משאית של העירייה, אשר עליה מורכב סולם להחלפת נורות ותליית דגלים. בבדיקה של תצרוכת הדלק של משאית זו , מסתבר כי יש משהו שאינו הגיוני כלל. לפי התחשיב כל ק"מ נסיעה היא משתמשת ב-1 ליטר סולר, לאמור בשפת העם "היא אוכלת 1:1" . הוסכם כי אני אתחיל למחרת במעקב, אחרי נהג המשאית לאורך יום עבודתו , הגעתי למחסן בו ממוקמת המשאית ותוך כדי התמקמות לתצפית לעבר החניון , הבחנתי בנהג המשאית, כשהוא שולף מרכב פרטי, מיכל דלק גדול , מניח אותו על המשאית ויוצא לדרך….רגע חשבתי לעצמי, עוד לא הספקתי להתמקם וכבר פעילות…..

 

עקבתי אחרי המשאית בתוך העיר ….המשאית הגיע לחניון גדול שליד התחנה המרכזית, נהג המשאית מחנה אותה בקצה החניון , שולף את מיכל הדלק ונראה כשהוא מרוקן מתוך מיכל הדלק של המשאית, למיכל הקטן שהוא הביא מרכבו. חוצפתו הוא עבר כל גבול ,הוא כלל לא התחשב בתנועה של הרכבים שהגיעו לחניון, לא בהולכי הרגל ונראה שהוא פשוט מצפצף על כולם. הייתי די מרוצה מהצילומים של האירוע , כי פשוט עמדתי במרחק של 50 מטר ממנו וצילמתי אותו ללא קושי. הסיכום עם הלקוחה ,היה שאני מערב משטרה באירוע הפלילי הזה . המשאית החלה לנסוע ואני אחריה , ברמזור עמדה לידי ניידת סיור. פתחתי את החלון ואמרתי לשוטר "הנכבד" …אני חוקר פרטי ונוסע אחרי משאית שמעורבת באירוע פלילי"….טוב ענה השוטר המכובד , חייג 100 ותזמין ניידת.

 

לצחוק או לבכות…..המשכתי בנסיעה כשמנכ"לית העירייה הרימה ישירות טלפון למפקד התחנה, כאשר הגענו לחניון העירייה לקח נהג המשאית את המיכל המלא בסולר גנוב והכניס אותו לתא המטען של רכבו הפרטי. מס' דקות לאחר מכן הגיע ניידת ועצרה את הנהג כשהשוטרים לוקחים את המיכל כראייה . הגענו לתחנת המשטרה כולם , כאשר אני מוסר את סרט הצילום כראייה ואף מוסר עדות. הנהג הסורר , פוטר מעבודתו לאחר 27 שנות עבודה בעירייה.