ליצירת קשר 050-5231920

מידע זה כח

"מידע זה כח" :

כחלק משיווק המשרד , אני מגיע למשרדי עורכי דין שונים ומציע את שירותי.

הגעתי לאחד המשרדים ובישיבה עם עורך הדין הוא מספר לי,שיש לו תיק הוצל"פ ע"ס 250,000 ש"ח ואני מציע לו את השירות שנקרא "חקירה כלכלית לצורכי עיקול" והוא משיב לי , "אני לא זקוק לשירותיך בנושא,אני עושה את כל השירות זה ,באמצעות תוכנת מחשב שיש לעורכי דין".

סיכום הפגישה היה, שהוא יעשה את מלאכתו נאמנה ואני מוכן להתערב אתו,שמה שאני אספק לו בתיק זה {לאחר שבחנתי אותו} וההתערבות הייתה שאם אספק לו מידע אחר וראיות אחרות, מלחיצה על לוח המקשים שהוא יעשה,הוא יכפיל את שכרי .

חלפו כחודשיים והגעתי לפגישה יזומה שלי.

בוא נפתח קלפים, הוא הציג בפני תשובות שהוא קיבל מאותן לחיצות על לוח המקשים והעיקולים שהוא עשה והראה לי שבאחת מחברות הביטוח,הוא מצא ועיקל 13,500 ש"ח .

וכעת הגיע תורי, הצגתי בפניו צילומים של ג'יפ ששווה 300,000 ש"ח שנוהג בו באופן קבוע החייב ,הצגתי בפניו קלטת של סרטון שבו אחותו של החייב "מאשרת" שהרכב הוא של אחיה ורק נרשם על שמה.

בנוסף, הצגתי בפניו העתק חוזה רכישה של מגרש באזור התעשייה שטרם נרשם בכלל בטאבו ו/או במנהל מקרקעי ישראל.

שווי הנכסים שהצלחתי להשיג היה בסדר גודל של 900,000 ש"ח ,נקי משעבודים ו/או עיקולים.
אז יצאתי עם שכ"ט כפול ואפילו שתי כוסות אספרסו קיבלתי באותו מעמד.

תיק זה והסטטוס הנ"ל , באים להצביע כי אין כמו עבודת שטח של חוקרים,אין כמו איסוף מידע מהשטח , עבודת מחשב ועיקולים דרכו לא תמיד משקפת את האמת,מה עוד שחייבים בארץ, מנסים בכל דרך להתחמק מתשלום החובות ויעשו הכל על מנת שלא לשלם אותן.