ליצירת קשר 050-5231920

מידע זה כח ,גם אם הושג בדרך לא חוקית

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל :

יש לי הרגשה לא טובה, יתרה מכך, אני שמה לב כי בעלי שאתו אני נמצאת בהליכי גירושין, מפתיע אותי בכל פעם מחדש והוא נוקט כל מיני פעולות באמצעות עורכי הדין שלו, פעולות מקדימות להליכים שאני הייתי אמורה לעשותם, על מנת לקדם את התיק שלי בבית הדין הרבני ובבית משפט לענייני משפחה.

יכולה לתת לי דוגמא ? אני שואל.

כן, תראה למשל תכננו אני ועורכי הדין להטיל עיקול זמני על הרכב שלו ועורך דיני מסר לי כי הוא מכין בקשה , חלפו כמה ימים והבקשה הוגשה לבית המשפט והתגובה שקבלנו, כי מס' ימים לאחר ההחלטה שלנו לעקל את הרכב , מסתבר שהרכב משועבד לטובת הלוואה בעסק שלו, נתון שלא היה קודם.

תקשיבי, זה הליך מתבקש מצדו גם לנקוט "משנה זהירות" ,אני מנסה להסביר לה.

טוב, קח עוד דוגמא תכננו להזמין מישהי באמצעות צו שיפוטי לעדות בבית משפט ,אותה מישהי צעירה הייתה בקשר רומנטי עם בעלי {כך אני חושבת}, כשנשלח הצו לביתה מסתבר כי היא יצאה לטיול בדרום אמריקה ולא ידוע מתי היא תשוב .

זה יכול להיות מקרי אני משיב לה.

אבל יש מצב שהנייד שלך מכיל תוכנת ריגול ו/או שיש לך האזנה ברכב ו/או שבמחשב שלך בבית מותקן "סוס טוראני" אני מנסה להסביר לה.
למחרת שלחתי מומחה מחשבים אליה הביתה ,לאחר בדיקה מקיפה של מחשב הבית, מסתבר כי הוא מכיל "סוס טוראני" וכל ההתנהלות שלה אל מול עורכי הדין שלה, עבר לצד ג' .

היא ביקשה ממני לקבל חו"ד בנדון ,לאחר שהמחשב נוקה מכל אופציה של גורם זר והכנו לנו חו"ד בנדון.

ביחד עם חו"ד, היא החליטה לפנות למשטרת ישראל, שם היא הגישה תלונה כנגד בעלה .

ומה אנו לומדים מזה ש:

עוד הוכחה כי כל צד בהליך משפטי ינסה הכל ע"מ להשיג מידע .

מידע זה כח.

אנשים מוכנים להסתכן בעבירה פלילית.

עדיף להיות ערניים בהתנהלות שכזו.