ליצירת קשר 050-5231920

מומנט הזמן

מומנט הזמן – העיתוי המושלם

אני מבין את כאבם ורחשי ליבם של אנשים, שלפתע ככה באמצע החיים, נודע להם שבן/בת הזוג שלהם "בוגדים". להתעורר ככה פתאום ולהבין כי מערכת החיים שלך עשויה להשתנות ברגע, הנה מהלומה לא קלה.
ילדים,פרנסה,חברים משפחה ….רגע מה עושים ? לאן זה יוביל אותנו? האם זה נכון? עם מי אני אתייעץ? – הראש מפוצץ ומלא שאלות,שאינך מורגל אליהם ושמעת עליהם רק מסיפורים או ממכרים שעברו את החוויה. בקריירה הארוכה שלי, אנשים פונים אלי שממונט הזמן הוא לרעתם …ומדוע ? , כאשר נודע למי מבני הזוג ויש לו חשד קל שבקלים, קשה לשמור את זה בבטן וגל ההטחות מתחיל לזרום….היכן היית ? יש לך מסרון מוזר בנייד? למה מחקת הודעות ומספרים בנייד? מה זה הכתם על החולצה? ראו אותך עם בחורה הרכב נוסע מזרחה….מה עשית ומי זו ?.

 

רגע….להירגע……עצרו במקום וחישבו פעמיים …..לא תמיד ההטחה בבני הזוג מניבה תוצאה …..קשה להאמין שמישהו בוגד/ת וישר יספר לבן הזוג…נכון…מעדתי..תסלחי לי….זוהי הפעם האחרונה…..אני אהיה נאמן רק לך…..אלו מקרים נדירים וניתן לספור אותם על כף יד אחת. השאלה המרכזית, האם אתם רוצים לדעת את האמת? בכל פעם ממליץ אני לקפוא במקום ….לחשוב שוב….לתכנן מה רוצים לעשות? האם כדאי לחשוף או לא ? להטיח בבני הזוג? לנסות ולתפוס אותו ?להציל את המשפחה?.

 

עצה לא עולה כסף….כדאי מאוד ואף מומלץ , שלא לחשוף שום חשד , להתייעץ עם חוקר…לבוא במגע עם עו"ד….להתייעץ עם חברה טובה ומי מקרב בני המשפחה …………כי במצב בו אתם מצויים, קשה לחשוב באופן נורמטיבי וזה ברור למה. רק לאחר שקבלתם את ההחלטה האישית , בפגישה עם חוקר, כדאי לשטח בפניו את החשדות ואת מה שיש לכם…חוקרים פרטיים, הם זן של עובדים סוציאליים לא רשמיים. ומאמר זה לא מתייחס אך ורק לנושא שבינו לבינה והוכחת הבגידה , זה מתייחס לכל ארוע בחיים שלכם , לכל מערכת זוגיות ועסקית כאחד.

 

לאחרונה טיפלתי בתיק של תושבת צפון הארץ, אשר נמצאת בהלכי ממון כנגד בעלה , כמובן שהיא פנתה אלי כשנתיים לאחר שהתהליכים החלו . כמובן שבעלה {העשיר ובעל הנכסים הרבים} , הכין את עצמו לקרבות בבית המשפט, הכין הלוואות מהבנק….חובות….תשלומים …חוו"ד של רואה חשבון…..מכירת חלק מהנכסים עקב החובות..היה ואותה לקוחה לא היתה מגיעה אלי שנתיים לאחר פתיחת התיק , אני מאמין כי ממצאי החקירה היו נראים אחרת והיא וילדיה היו זוכים לפרנסה טובה.

 

דוגמא נוספת של בעל עסק שחשד כי אחד מהעובדים שלו , גונב חלקי חילוף ,כלי עבודה ואביזרים ומבצע עבודות פרטיות, על חשבונו של בעל העסק.הנ"ל הזמין אותו לשיחת הבהרה. כמובן שהעובד הכחיש את הכל מכל ואני נאלצתי לכתת רגליים ולפעול שבעתיים קשה יותר , ע"מ להוכיח כי אכן היו דברים מעולם. לכן אנא מכם, תרצו להצליח בעזרתי ?. חישבו פעמיים….תצבטו את עמכם…..תנגסו את השפתיים – אבל אל תעשו טעויות שיעלו לכם אחר כך הן בעצבים , הן בכסף והן באחוזי הצלחה קטנים יותר.