ליצירת קשר 050-5231920

מה עושים שהבעל בוגד

רב הנסתר על הגלוי

לא אחת את שמה את הראש על הכרית ושואלת את עצמך, רגע איפה הוא היה הערב? הוא איחר להגיע הביתה, לא ענה לטלפון, בזמן האחרון הוא נכנס עם הנייד לשירותים, הוא התחיל לשמור על גזרתו, הוא מתלבש ומשום מה גם מתגלח בכל יום …..אלו כמובן חלק מסימני הבגידה, לא מחייב , אבל הם מצביעים על כך. טוב, איך חושפים את הסוגיה ? להיכנס עמו לאימות ? לספר לחברה טובה ? לפנות לבן משפחה ? השאלות רבות וחייך וחיי ילדייך עומדים מנגד.

 

את יכולה להתייעץ עם מי שחפצה נפשך, אך הייעוץ כידוע לך מתבסס על ניסיון אישי ו/או חרושת שמועות ולא מן הנמנע , כי הייעוץ הטוב שקבלת , אינו תואם לסיפור שלך . יש צורך בסיסי לפנות אך ורק לאנשי מקצוע , קרי עורך דין המתמחה בדיני אישות ובחוקר פרטי. מדוע יש לקבל יעוץ לפני חשיפה ו/או פתיחה בהליך משפטי כלשהו ? .הרי התנהגותו של בעלך אינו מהווה ראייה לכך שהוא בוגד ,זוהי ספקולציה ו/או תחושת בטן ולא מעבר לכך .אם תחשפי בפניו את חששך ,יש מצב שהוא יערך לעניין וינקוט באמצעי זהירות ובנושא הפיננסי ,הוא יכין שעורי בית לעתיד שלו בלבד.

 

לאור כך. כדאי ואף יש צורך בסיסי להכין את כל נושא הגט ו/או החשיפה ו/או לשם הרגשה טובה ואימות הנושא , טרם התחלת בכל הליך מבחינתך. חוקר פרטי ראשית יאמת לך באם בעלך בוגד בך ….הוא ימציא לך ראיות שיעמדו במבחן בית המשפט , לאחר מכן הוא יאסוף את כל הנתונים הכלכליים על בעלך ועיסוקו ,כי לראיות אלו את תזדקקי בעתיד. היה ולא תכיני לך חומר ראשוני, קיים סיכוי כי בעתיד את וילדיך פשוט תפסידי בערכאות המשפטיות, כי רצית לחסוך בהתחלה והפסדת הרבה כסף בהמשך. באתר שלי ישנם סיפורים אמתיים ומאמרים בנושא וכדאי להתרשם מתוכנן .