ליצירת קשר 050-5231920

מה עושה ילדכם מחוץ לבית

בני נוער – אלימות

הילד יוצא כל יום עם חבריו ואתם לא יודעים מה הוא עושה , מה שכן בבוקר אתם מבחינים, כי מיכל הדלק ריק…..הכספים שהולכים לבזבוז רבים….חסרים לו בגדים…רמת הציונים שלו יורדת פלאות,,, הוא לא מתעורר בבוקר לבית הספר. אתם אובדי עצות ואין לכם את הכלים להתמודד אתו ובכל פעם שאתם שואלים אותו, הוא משיב לכם בתירוצים שונים ומשונים ואף באמרות שקר במצח נחושה. סף ההידרדרות של בני הנוער נמוך. השפעת הסביבה והחברים , עולה באלף מונים על החינוך בבית וברגע שמאבדים את הרסן, אזי התוצאות של העתיד, אינן מבטיחות עתיד טוב יותר ,נהפוך הוא.

 

ההידרדרות פשע …לחוליגנים.. לאלימות.. לסמים…לשתיית אלכוהול….היא כה קלה ואף ניתן ללמוד מהתקשורת בשנים האחרונות, על "בני טובים" שהסתבכו בכל מיני שטויות ובחלקם של המקרים , "בני טובים" יושבים אפילו בבתי כלא, על עבירות רצח ומה זה לשלוף היום סכין ? זה כמו לשלוף דיסק מהרכב וזה הפך לנורמה בקרב בני הנוער , שבחלקם הגדול יוצאים לבילוי עם סכינים.

 

עדיף לדעת כעת באיזה מצב הילד שלכם נמצא…..מיהם חבריו…מהם מעשיו בשעות הערב כשאתם ישנים היטב במיטה את שנת הלילה שלכם. ההוצאה הכספית שלכם כיום, תחסוך לכם עלויות גדלות בעתיד…. חשוב לכם לדעת מה עושה ילדכם בערב ? הרימו טלפון …קיבעו פגישה ….ואנו נספק לכם את אשר אתם לא יודעים ואולי אתם רק מנחשים.