ליצירת קשר 050-5231920

לא כל מה שנראה טוב מבחוץ,זו האמת.

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל :

בוקר טוב דודו, פונה אלי סמנכ"ל של חברה מדרום הארץ ,אשר בעבר הפעיל אותי כשהוא היה בתפקיד אחר.

ראה הוא אומר לי, יש לנו מנהל רכש חדש, שעובד אצלנו במפעל, הוא הגיע בעקבות פרסום מודעה שלנו, שלח לנו קו"ח, הוא הוזמן לראיון אצל מנהלת כ"א והיא נורא התרשמה ממנו ומהמסמכים שהוא צרף.

הבדיקה היחידה שהיא עשתה כשהיא החליטה שהוא מועמד ראוי לעבודה, זה להתקשר לאחד הממליצים שהופיעו בקו"ח והוא מנהל מפעל בצפון, אותו מנהל מפעל שהיא שוחחה עמו, אכן שיבח את המועמד ואמר שחבל שהוא עבר להתגורר בדרום, כי הוא היה איש מקצוע אצלו.

ולמה אני יוצר עמך קשר ? לפני כיומיים הגיע משאית עם חומרי גלם למפעל ואותו נהג לאחר הפריקה ,ישב בקפיטריה של המפעל לשתות קפה ואז הוא הבחין במנהל הרכש החדש שלנו.

אותו מנהל רכש , הסיט את מבטו כאשר הוא הבחין בנהג שנעלב .

הנהג בסיום שתיית הקפה, בא אל קב"ט המפעל שנכח בשער הכניסה ושאל אותו לגבי אותו מנהל, כשהוא אומר לקב"ט "האיש הזה ישב איתי באותו אגף בכלא, לפני כשנתיים ויופי שנתתם לו תפקיד במפעל, אתם עוזרים לאסירים לשעבר כפי שהמנהל שלי עושה ".

הקב"ט באותו רגע התייבש בכיסא ומיד פנה אלי.

אני שולח לך את קורות החיים של האיש ונסה למצוא לי באם יש משהו מסריח בהם.

האמת שתוך שעתיים מצאתי כי מדובר אכן בעבריין פלילי שישב על עבירות מרמה , אותו איש קשר שהוא היה ממליצו, כלל אינו עובד במפעל הצפוני , המנהל החדש לא בוגר אוניברסיטת חיפה כפי שהוא הציג את עצמו והתעודה שהוא צרף, הנה מסמך מזויף לכל דבר .

הלקוח התייבש בכיסא, כאשר דיווחתי לו טלפונית , שאלתיו האם לדעתו האיש גרם לו נזק כלכלי או שהיה מעורב בעבירה פלילית הקשורה למפעל ? , לדעתו הוא לא הספיק כלל להיות מעורב בכספים או בהזמנות.

הוא החליט לקרוא לאיש למשרדו ומשם בטיל להעיף אותו מהמפעל, לדעתו לערב משטרה, זה הליך מורכב וארוך ולא בא לו לטייל בחדרי חקירות או אולמות בית המשפט