ליצירת קשר 050-5231920

כמה סבלנות צריך בלש פרטי

אשתי יורדת לחמישה ימים לאילת , היא טענה כי היא רוצה לנקות את ראשה בעקבות המתחים בבית. אני מבקש שתיסע אחריה לאילת , תעקוב אחריה ותראה באם היא נפגשת עם אותו חשמלאי שעשה לנו בבית שיפוצים לאחרונה?, כי אני ראיתי המון שיחות לנייד שלו, אפילו שהוא סיים את העבודה בבית ואני זה שהייתי בקשרי עבודה אתו וזה נראה לי חשוד. מי לא רוצה לקבל עבודה באילת, סיכמנו על המחיר ולמחרת בבוקר , יצאתי ביחד עם חוקרת וחוקר ממשרדי ….הודעתי להם שיכינו בגדי קיץ ובגד ים….לכו תדעו מה יתפתח… כבר מחיפה, הצמדתי את החוקרת לשבת ליד הבחורה באוטובוס שנסע לכיוון התחנה המרכזית. כל הדרך מסמסת לי החוקרת ,כשהיא שומעת את האישה משוחחת בנייד עם גבר…ונשמע כי היא מדברת עם המאהב שלה.

בתל אביב לאחר שהיינו בטוחים כי האישה רכשה כרטיס לאילת , נסענו בעקבות האוטובוס עד לתחנה המרכזית באילת , בתחנה היא הזמינה מונית ונסע לכיוון אחד מבתי המלון לכיוון מחסום טאבה. 4 ימים היא לא יצאה מפתח המלון , בכל בדיקה שעשינו הסתבר כי היא כל היום משתזפת ליד הבריכה, עם ספר טוב בידה , התחלנו לעשות בדיקות סמויות והסתבר כי היא לנה בחדרה לבדה…אין הזמנות של שירות חדרים לחדר…. החדרנית מדווחת על מיטה אחת…ביצענו פעילויות שונות מקצועיות ואכן האישה , ייבשה אותנו 4 ימים רצופים. די התייאשנו כי זה נראה מוזר , ואכן היא באמת נסעה לנקות את ראשה . אבל כבלשים פרטיים המחפשים לפחות אקשן, קיבלנו רק כאבי גב לשבת כל היום בתצפית …

ראה משה , דיווחתי לו בשיחת טלפון …זה מה שקרה בשטח ולא נראה גבר זר כשהוא מתרועע עם רעייתך וזוהי מבחינתנו גם מענה עובדתי, חשתי שהוא קצת מאוכזב. רק ביום האחרון כשהגברת על האוטובוס לכיוון צפון, הרשינו לעצמנו לבלות קצת בחוף הרחצה בים. בשבוע שחלף לו והייתי בטוח שהתיק מבחינתי סגור, הגיע משה למשרדי , מחר היא הודיע לי שהיא לוקחת יום חופש מעבודתה ואני מבקש שאתה תהיה בעקבותיה עם הצוות. ואכן למחרת הגעתי לאזור מגוריה של הגברת הנכבדה ואיך שאני מתמקם בשכונה ומחפש לי זווית צילום, אני מבחין ברכבה כשהיא בנסיעה לכיוון הכביש הראשי ואני כמובן בעקבותיה .

הרכב מגיע לתחנת הדלק, הגברת מחנה את רכבה והיא צועדת לכיוון רכב שחנה בסמוך ובתוכו המתין נהג ….בום טראח…..המצלמה מצלמת את השניים מתנשקים והרכב יוצא במהירות מהחניון, כשאני בעקבותיהם. הרכב נגיע לאחד מחופי הרחצה והנהג שנהג ברכב מסחרי עם ווילונות, החנה את הרכב בצורה כזו שלא ניתן לראות כלום…..החלטתי לשחק אותה רמבו באותו רגע, שמתי מכנס רחצה קצר, נעלי אצבע , בנדנה לראשי והגעתי לרכב דרך המים ..הגעתי עד לרכב במרחק של כמה עשרות סנטימטר, שמעתי את השניים ברכב כשהם גונחים ונאנחים , אבל לא ניתן לצלם את הנעשה ברכב …טוב נחכה להם ליד הרכב ואכן שעה לאחר מכן, נראה הנהג מוריד את הגברת ליד רכבה. די התרגזתי , כי לא היתה ברשותי תמונה טובה יותר מההתנשקות ברכב ,אבל ידעתי שזה לא הסוף.

תגיד לי…שואל משה , ביום שני יש לה יום הולדת, יאללה בוא נראה מה יקרה ביום זה .ואכן בבוקרו של הבוקר, לאחר שהיא שמה את הבנים בגן הילדים, החלה הגברת בנסיעה כשאני בעקבותיה , היא הגיעה לישוב מסוים שמוכר וידוע כי יש לו צימרים רבים להשכרה על בסיס שעות , כשאני נוסע אחריה בישוב הקטן , הבחנתי באותו נהג משבוע שעבר כשהוא נוסע בישוב ברכב אחר. נתתי להם מרווח קטן ולפתע הם נעלמנו לי בישוב , ידעתי שיש בו המון שבילים מיוחדים להסתרת רכביהם של המבלים בצימרים , לאחר 10 דקות מאחורי שיחים איתרתי את שני הרכבים מוסתרים ומוסווים כמו במלחמה ומי שחולף בכבישי הישוב, לא יראה את הרכבים חונים..

וואי אני מסובך , איך אני יוצא מהפלונטר , השניים ככל הנראה בתוך הצימר ואיפה אני תוקע את עצמי ,בישוב הקטן והרגיש לכל זר. לפתע נזכרתי שאני מכיר היטב את בעל הדירה השכן מעברו השני של הרחוב ….הרמתי לו טלפון ולא הייתי צריך להסביר , הנ"ל נתן לי אור ירוק להשתמש בחצר ביתו. שמתי את מסרטת הווידאו על שולחן גן , כשהיא מצלמת לכיוון פתח הצימר ולחצתי הקלטה , ע"מ להוכיח את מומנט הזמן שהם בצימר יחדיו. מידי פעם ביצעתי עבודות בגינה של חברי….גזמתי לו שיחים, נטלתי את הצינור והשקתי את כל הגינה הענקית שלו ,עקרתי עשבים שוטים ות'אמת די הזעתי באותו יום. אבל מה לא עושים על מנת שלא להיחשף.

4 וחצי שעות שהו השניים בצימר…..ולפתע יצאו השניים…..כשהם עומדים במרפסת הצימר , מתחבקים ומתנשקים….והמצלמה מצלמת ומקליטה כמובן. וואי חשתי באותו רגע שמבחינה מקצועית, סיימתי את התיק והוכחתי שלמרות ששרפתי שעות רבות, אסור להתייאש…..ובעבודה כמו שלנו, צריכים המון אבל המון סבלנות.