ליצירת קשר 050-5231920

כיצד לפעול במקרה של גניבה מהעסק

גונבים לך מהעסק

אתה עושה ספירת מלאי וחסרים לך מוצרים בעסק…..מה עושים ?

 

אתה יודע שכל יום הקופה שלה צריכה להכיל איקס כסף ולא כך….מה עושים?

 

שלחת עם הנהג סחורה ללקוח והוא לא קיבל את כל הסחורה ….מה עושים?

 

חבר של חבר סיפר לך שהוא קנה אצלך ולא קיבל חשבונית ….מה עושים?

 

לקוח בא להחזיר לך סחורה ומשום מה אין תיעוד על הרכישה……מה עושים ?

 

אתה וודאי מבין כי במצב זה ,העסק שלך פרוץ לגניבה של מי מקרב העובדים . אין להתעלם מזה ואצה חייב לעשות משהו…האם יש לך את כל הכלים ואת היכולת להוכיח מי גנב ? האם יש לו שותפים? מה היקף הגניבות?. יש מצב שיש לך מערכת צילום סמויה בעסק, אך האם אתה יושב לצפות בכל החומר במחשב ? וודאי שלא…האם ייתכן מצב שהעובד שלך יודע על המצלמה? …..

 

איך תתמודד עם הבעיה , הנזק הכספי שלך נפגע …המוניטין שלך יורד….היקף המכירות בכי רע…גם ככה מצב השוק בארץ לא במיטבו. נניח שתטיח בפני העובד שלך את אשר בליבך ….האם אתה באמת מצפה מאדם/עובד שגנב ממך, שיודה לך בגניבה ? יש לך את הכלים והיכולת להתמודד עם זה? …טוב תחליט לפנות למשטרה , האם בידך ראיות שיוכיחו כי הוא גנב ?. על מנת להגיע לפתחה של תחנת המשטרה, אתה וודאי מבין כי אתה זקוק לראיות , שהרי לא מן הנמנע התיק ייסגר ואז ?. אתה רוצה לפטר את העובד ….וכמובן שאתה רוצה לחסוך את התשלומים הרבים שאתה עומד לשלם לו והכי מצחיק שהוא גנב ממך ואתה עוד משלם לו …..תמיד יהיה ניתן למצוא את הפרצה, אך לשם כך תזדקק לחוקר פרטי.

 

מהניסיון הרב שלי וההתמחות בתחום הפלילי, בטרם תנקוט בכל הליך ו/או שיחה עם העובד, הרם טלפון…נתאם פגישה ונדון בדבר…תמיד תוכל להחליט מה אתה רוצה ומה עדיף עליך.