ליצירת קשר 050-5231920

יש עוד חברים נאמנים בכלל ?

אסור לבטוח בחבר הנאמן….

בעל עסק גדול בתחום הנעלים, שבמקרה יש לו קשר משפחתי רחוק איתי. פנה אלי וסיפר לי ,משהו תמוה מתרחש בחנות שלו. תראה, בכל הפסקת צהריים אני עוזב את החנות , כאשר אני משאיר תיק עם כסף מתחת לקופה ובכל פעם שאני חוזר אחה"צ, חסר לי כסף באופן רצוף. אני כבר לא יודע במי לחשוד ?,אחותי עובדת איתי בחנות ואין מצב שהיא תיקח משם כסף. תראה הבהרתי לו הכי קל זה לשתול "מצלמה נסתרת" , אשר תיתן לנו את התמונה הטובה ביותר ואת המתרחש בחנות , אבל איש מלבדך לא אמור לדעת על ההתקנה. אכן שתלתי במקום מצלמה סמויה, וחיכיתי מס' ימים על מנת לקבל אינדיקציה מלאה על הנעשה בחנות.

 

ביום שלישי שהחנות סגורה אחה"צ , הייתי בעבודה במרכז הארץ ואז התקשר אלי הלקוח והודיע לי …הקשב מישהו היה בחנות היום…מיד שלחתי לו את אחד מהעובדים שלי , הנחתי אותו לשלוף את הסרט…להגיע למשרד ולצפות מה שהתרחש באותו יום. שעה חלפה ואז אני מקבל שיחת טלפון מהעובד שלי והוא מדווח לי כי מישהו נכנס פעמיים לחנות. בצהריים הוא נכנס עם מפתח מותאם ולקח כמה שטרות מהמקום, לאמור מהתיק שהיה מתחת לדלפק וכן הוא הגיע בשעות החשכה עם תיק צד והעמיס 6 קרטונים עם נעלי גברים . הודעתי לו שיתקשר ללקוח ואני בדרך צפונה.

 

הלקוח הגיע למשרד וכאשר צפה בסרט הצילום , חשכו עיניו …מדובר בחבר הכי טוב שיש לו. חברים של שנים רבות…מבלים כל יום ביחד…נוסעים לחו"ל …סועדים אחד בביתו של השני ואין מחלוקת על טיב החברות האמתית ביניהם. הגעתי למשרד שם נפגשתי עם הלקוח , שהסתובב כמו סהרורי במשרד. מלא זעם …..הרגעתי אותו ואמרתי לו …הקשב. מה שיש פה זה מספיק , אך מאחר ואני מכיר את "הגנב" באופן אישי , אני רוצה לנקום בו אישית ולתפוס אותו "על חם", אני אתן לו לעשות את צרכיו במכנסיים , בגלל המעשה המכוער הזה . זה שהוא גנב לך מפתחות ושכפל אותם …הוא חייב לקבל "בומבה" ממני . הרגשתי מעורב אישית בתיק זה, מאחר ואותו גנב גם ידיד שלי …לא חבר כמו של הלקוח …אבל מערכת הקשרים בינינו הייתה אחרת.

 

שמע אמרתי לו ….מחר תאמר לחברך הגנב שאתה נוסע לת"א להביא סחורה ואני אבצע פעילות בשטח , תן לי מפתח של החנות ויהיה טוב. למחרת בשעה 12:00 הכנתי צוות בלשים ממשרדי באזור העסק והם דיווח לי, כי הגנב ליד החנות, הוא אף עוזר ללקוח לפרק סחורה שהגיע ומסדר אותה במחסן…. אני הסתתרתי ברכב תצפית מיוחד מול העסק , ולאחר שהגנב התרחק מהמקום, החדרתי את אחד הבלשים לתוך המחסן של החנות עם ציוד קשר מיוחד. הלקוח ….סגר את החנות….נפרד לשלום מהחבר הנאמן שחזר לחנות ….נכנס לרכבו ונסע מהמקום, כמובן הוא הסתתר לא רחוק מהחנות בסמטה קרובה.

 

חלפו 5 דקות בלבד , החבר הנאמן , ניגש לדלת החנות, פותח אותה , נועל את הדלת של החנות מבפנים והחל לחטט בתוך התיק עם הכסף. באותו מעמד הורתי לבלש שהיה בחנות להיחשף וכן לפתוח לי את דלת הכניסה. מיד ביצענו סגירה וכניסה לחנות , כאשר אותו "חבר נאמן" , הספיק להתיישב על כיסא, כשהוא המום ובשוק מוחלט , כמובן שכל מכנסיו היו רטובים מבריחת השתן שלו. הוא החל לגמגם …שוחחתי אתו באותו מעמד ושאלתיו , הכיצד הוא לא מתבייש ? ככה לגנוב מהחבר הטוב ביותר שלך.

 

ביקשנו ממנו להתלוות למשרד שלי , כאשר הלקוח הגיע כדקה מאוחר יותר לשם. רק טוב לבו של הלקוח , לא גרם לאותו חבר נאמן להיכנס לכלא , מה עוד שהוא בכלל עובד מדינה . הגנב הגיע להסדר כספי עם הלקוח לתשלום הכספים וההוצאות שהוא גרם. כמובן שגל השמועות רץ לו בעיר …..ורק לאחר שנה ויותר , הוציא הגנב את ראשו מהבית בכלל.