ליצירת קשר 050-5231920

טקטיקה היא אכן הדרך

ישבתי לסעוד את ארוחת הצהריים שלי, אני מקבל שיחת טלפון מאדם שאני מכיר….אני צריך אותך דחוף, היכן אתה? אני יושב במסעדה ואוכל צהריים…אני משיב לו , תוך 5 דקות אני אצלך חכה לי בבקשה. מה קרה אני שואל את משה ? תראה מחר יש לי דיון בבית הדין הרבני ואין לי מספיק חומר להגיש שם, זאת כנגד אשתי שבגדה בי..ואני ניגש לבד לדיון ואין לי ייצוג משפטי. אשתי מכחישה שיש לה "קשר רומנטי" עם איזה גבר ושהיא לא בגדה בי , הוסיף האיש .אבל תדפיסי הטלפון שלה מראים שהיא מתקשרת 20 פעם ביום למישהו מהעבודה שלה.

 

"בוקר טוב" אמרתי לו…כשאני ניהלתי מו"מ עמך , טענת שדפי שיחות הטלפון יספקו את בית הדין ולא רצית לשכור את שרותיי. אבל אני אעזור לך . לך לחנות ממול, רכוש חבילה של 25 תקליטורים …קלסר אחד ועד שתגיע בחזרה, אני אסיים את סעודתי. כעבור מספר דקות ניגשנו אני והבחור הלחוץ למשרדי כשהציוד שרכש בחנות ממול היה אתנו. לקחתי את התקליטורים ובעזרת טוש גדול רשמתי עליהם את שמה הפרטי של הגברת….תאריך…ורשמתי "45 תמונות" סטילס…על תקליטור אחר…"סרטי וידאו". ועל השלישי "שיחות מוקלטות"…. לקחתי דפי טיוטה מהארגז שבמשרדי ….הכנסתי אותם לקלסר ורשמתי על הקלסר בטוש שחור ועבה "תיק חקירה"-סגור"…..

 

תראה הבהרתי ללחצן ….יש לך תדפיסי דפי פלאפון של אשתך…סמן בטוש מרקר צהוב את מספר הטלפון של אותו בחור ,שמתרועע עם רעייתך. אכן הוא ישב דקות ארוכות, כי היו שם עשרות שיחות יוצאות, אפילו בשעות הלילה המאוחרות . בהם ישן הלחץ את שנת הלילה שלו. תקשיב טוב מה אני אומר לך וכך תצליח …מחר בבית הדין הרבני באולם הדיונים , אתה תשים את הקלסר עם הכתוביות מול רעייתך. תפזר את התקליטורים על השולחן שהיא תוכל לקרוא מה כתוב עליהם …. תתחיל בשיחות הטלפון ותציג בפניה את התדפיסים ושאל אותה שאלה אחת …"מדוע בשעה 02:18 שעה שאני יישן לידך במיטה, את מתקשרת לגבר ההוא שעובד אתך ?" מכאן הדרך שלך לזכות היא גדולה יותר ממצבך כיום .

 

ואכן למחרת היום הגיע הלחצן לבית הדין, עשה כדבריי וכששאל את רעייתו את השאלה בדבר שיחת טלפון בשעות לילה מאוחרות, הסתבכה האישה במתן תשובה ואף הדיינים החלו לשאול אותה בדבר שיחות הטלפון בשעות שאינן סבירות בכלל. כשהבינה האישה שהיא מסתבכת , החליטה להודות בקשר שלה עם גבר אחר ומכאן קצרה הדרך למתן הגט לטובת הבעל. הלחצן לשעבר, יצא מבית הדין הרבני עם הקלסר….התקליטורים ונייר אחד משמעותי שבו הייתה פסיקת בית הדין הרבני, בדבר בגידתה של האישה והודאתה בדבר ניאוף.