ליצירת קשר 050-5231920

חשיפת וגילוי מכשירי האזנה -שב.א חקירות

 

האמת שהיא נראית לא רע וכשיישבנו בבית הקפה, אין גבר שלא פזל לכיוונה , אבל זה לא האישו של הסיפור.
שמע , התקשרתי אליך אתמול מהנייד של חברה שלי, כי אני די בטוחה שהוא שם לי מכשיר הקלטה ברכב, כי "החכם" הזה זרק לי פעם משפט וזה נאמר על ידי כשהייתי בנהיגה .
דבר ראשון אני רוצה לאתר את המכשיר והרכב שלי בחוץ, אם אפשר לבצע את הבדיקה היום אשמח.
בחיפוש בעזרת מכשירים מתאים וארגז כלים, אכן המכשיר אותר וזה מכשיר שמשדר באמצעות SIM.
נפגשתי אתה והסברתי לה שיש מכשיר ברכב ושאלתיה מה היא רוצה לעשות ?.
שמע היא עונה לי , הוא עובד מדינה ואני יכולה בקלות להרוס לו את החיים, עם תיק פלילי , אבל מצד שני זה עלול לפגוע בכלכלה של הילדים ואני אנזק מכך.
רוצה שהוא יפחד ואולי ישתין במכנסיו אני שואל ? יודע מה אני זורמת אתך .
שמעי , כנסי לרכב ואני אחייג אליך ותדברי דרך הדיבורית , אני אקבע אתך פגישה בצימר למחר בבוקר, יש מצב שהוא יגיע לשם ונעשה לו אמבוש .
יאללה בוא נלך על זה היא עונה לי .
לאחר כרבע שעה שנפרדו דרכינו , התקשרתי אליה …."בייבי , מה המצב אני שואל "?……והיא זורמת כמו נהר ….שמעי אני אומר לה , בואי נחגוג מחר 3 חודשים שאנחנו ביחד , שכרתי צימר מפנק , ג'קוזי , שמפנייה , ארוחת בוקר מפנקת….יכולה מחר לברוח ממנו בבוקר בשעה 10 ? , וואי נשמתי , איזו הפתעה , אני מתה עליך, היכן הצימר ? ואני נוקב בשם של צימר באחד ממושבי הגליל ….ביי נשמה , אגיע מחר לשם אהובי….
למחרת אני והיא נפגשנו בתחנת דלק לא רחוקה מהצימר והיא יצאה למזנון הקרוב ושם , בדקתי כמובן היטב שאף חוקר לא עוקב אחריה. הסברתי לה מה לעשות . בטוח הוא יגיע לשם , או שיגיע לבדו , או שיביא חבר כעד ואני לא פוסל את זה שהוא ישכור קולגות שלי .
אני מחנה את רכבי כאן , אני מצטרף אליך לרכב ,בואי אני אנהג ואת תשבי לידי . נכנסו באיטיות למושב עשינו קצת סיבובים כאילו אנחנו מחפשים את מתחם הצימרים .
מזדה 3 לבנה כשבתוכה יושב מישהו והיא חנתה בהמשך הרחוב בקשר עין עם הכניסה למתחם הצימר . עצרתי לידו , נתתי לו בקטנה צפצוף, הבחור היה המום לשנייה , סימנתי לו לפתוח רגע את החלון ושאליו " מאיזה משרד חקירות אתה ?" , כאילו קיבל בומבה ישירות בפניו והמשכתי לנסוע כשאני משאיר אותו המום לחלוטין והמשכתי עוד כ-100 שם חנה רכב נוסף כשגבר יושב בכיסא הנהג ומישהו נוסף נראה משתופף ומנסה להיעלם לרצפת הרכב , עמדתי לידו נתתי צפירה קלה ואמרתי לו , תאמר לאביהו {בעלה של הלקוחה שהתחבא מאחור} ,זה שמתחבא מאחור , כי הצימר היה תפוס היום וההזמנה שלנו לא נרשמה . נתתי גז עד לאותה תחנת הדלק וישבנו לשתות קפה כשאנחנו לא מפסיקים לצחוק .
פרקתי לה את מכשיר האזנה מהרכב וצחקתי לעצמי כשאני בדרכי למשרד , איך הוא יגיב בערב כשהיא תעמיד אותו במקום וכפי שהספקתי להכירה, היא תעמיד אותו בפינה של הסלון אפילו.