ליצירת קשר 050-5231920

חשיפה באמצעות מצלמה סמויה

אני מתגוררת מס' שנים בדירה הזו , אני מתגוררת בגפי, יוצאת בבוקר לעבודה וחוזרת לפנות ערב.
אין לי סכסוך עם אף אחד , אני בחורה שקטה, לא מדליקה מוזיקה בקול רם, אין אצלי ביקורים בדרך כלל, לפעמים חברות טובות או חבר'ה מהעבודה, אבל זה לקפה עוגה ,בלי רעש .
אני בקושי מכירה את השכנים בבניין , משלמת דמי וועד ,בקיצור בחורה טובה מבית טוב, עובדת בחברת הייטק .
לפני כמה שבועות, הגעתי מהעבודה בערב ומצאתי פשוט שהשתינו לי על דלת הכנסה לבית, לא הבנתי , ניקיתי אותה ואת הרחבה וחשבתי שזה תעלול של ילדים או כלב שחלף ליד בדלת.
יומיים לאחר מכן , חזרתי בשעה מאוחרת ומצאתי כי ממש ניפצו לי את המנורה בחדר המדרגות, התעלמתי ודיווחתי לוועד.
לאחר כששבוע מצאתי כי תלשו לי את פעמון הכניסה לבית .
הבנתי שיש פה משהו מגמתי המכוון רק אלי , כי שוחחתי עם השכנים ולהם לא היו אירועים שכאלו, חשבתי אפילו להודיע לבעל הדירה שאני עוזבת את הדירה ולחפש לי דירה נוספת.
לא הייתי בסוף השבוע בבית ושחזרתי מסתבר שהכניסו לי דבק מגע למנעול הדלת והזעקתי פורץ דלתות וזה עלה לי כמה מאות שקלים.
דיי נמאס לי, אני לא יודעת מה לעשות, התייאשתי אבל אני חייבת לדעת מי גורם לכל זה ואף לדרוש ממנו את המגיע לי על הנזקים שעשה לי.
באמת חשתי ברחמנות כלפי הבחורה הטובה והתמימה הזו והוחלט להרכיב לה "מצלמה סמויה" .
ערב אחד אני מקבל שיחת טלפון , דודו תגיע בבקשה עשו לי נזק בדלת, כמובן התנעתי והגעתי לביתה, כיסוי דלת הפלדלת הושחתה עם מכשיר חד לאורכה ורוחבה.
הפעלתי את מערכת הצפייה לידה וניגשתי ישירות לאותו יום ספציפי, וואי אני מכירה אותו צעקה הבחורה , הוא עובד איתי בחברה, הוא יום אחד שלח לי אימייל פנימי וביקש לצאת איתי, הבהרתי לו שאני לא מעוניינת, אני ממש המומה , אני רועדת כולי .
איך אני פותרת את הבעיה היא שואלת ?, מה את רוצה להשיג אני שואל ? אני רוצה קודם כל כיסוי של כל ההוצאות שהיו לי ושיעזוב אותי בשקט .
צילמתי את מסך המחשב עם מס' תמונות של המחזר האובססיבי ושלחתי לה את התמונות בווצאפ.
תקשיבי אמרתי לה , מחר בבוקר תעלי את התמונות למחשב בעבודה, שלחי לו דואר פנימי ותכתבי ככה " עד מחר בבוקר אתה מארגן לי סך של ……לכיסוי ההוצאות שעשית לי ……אחרת אעביר את הסרט למשטרה ואתבע אותך לדין"…..
למחרת במהלך היום אני מקבל טלפון, דודו עשיתי מה שאמרת לי , שעה לאחר ששלחתי לו את האימייל, מצאתי על שולחני מעטפה המכילה במזומן את כל הסכום שביקשתי, בלי מכתב התנצלות או הסבר כלשהו . דע לך שהוא התפטר היום מהעבודה .