ליצירת קשר 050-5231920

חקירת אישות תחת תנאי לחץ סביבתיים

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל:

הוא קיבל בירושה נחלה גדולה ששווה הרבה כסף ויש לו עסק שבו הוא עובד כמה עשרות שנים, היא מעולם לא יצאה מפתח הבית לעבוד במשהו.

יום אחד היא החליטה שהיא עוזבת את הבית ועברה לעיר אחרת וקיבלה מהוריה יחידת דיור בקומת הקרקע .

ראה דודו הוא פונה אלי, יש לי מידע שהיא "מנהלת רומן עם גבר אחר" ואני רוצה שתארגן צוות ותתחילו להתחקות אחריה.

בנוסף, הוא סיפר לי שהוא הציע לה שהוא ירכוש לה בית חדש וישלם לה אלפי שקלים בכל חודש, אך היא מסרבת ויש לה תאבון גדול יותר ממה שהוא הציע.

אני מעולם לא נכנס לענייניים שכאלו ומתייחס למשימה שקבלתי ושאני חב תשובות ללקוח הזה ולכל לקוח.

לאחר זיהוי הדירה של האישה בשכונה שקטה ,די יוקרתית ואז הסתבר לנו כי לא יהיה ניתן לשבת בתצפיות ברכב בכלל , עקב מיקומה של דירת הקרקע שלא נראתה כלל מכיוון הכביש ומבנהו של הרחוב.

לצלם את דלת הדירה לא ניתן כלל, היא מוקפת בצמחיה גדולה וצפופה, מסביב בנייני מגורים וגם מזל"ט לא היה קולט מה נעשה בחצר או דרכי הגישה לדלת הדירה ,או לשער הגינה המגודרת.

ממש מטלה קשה עד מאוד ויותר קל לעבוד אפילו באיזה כפר ערבי קטן, שאחד מכיר את השני.
אבל יש צורך בסיסי למצוא פתרון ולצאת מהקופסה.

בלילה הראשון בשעה מאוחרת, כאשר צוות מתוגבר ישב באזור הבית, נראה לפתע גבר מגיע לא רחוק מהבית, מחנה את הרכב בכביש הראשי, מטייל על המדרכה שליד הבניין ומביט לצדדים בחשדנות .

תנועותיו הלא שגרתיות העלו את החשד ,כי אומנם זה וולנטינו של אותה גברת.

הוא נכנס לבניין כמו גנב והיינו בטוחים זה עתה כי זה האיש.

חיכינו לו מספר שעות ושכולם ישנו כבר בעיר, הוא יצא , נכנס לרכבו ונסע מהמקום, כאשר ליווינו אותו וזיהינו היכן הוא מתגורר בישוב.

למחרת שבנו לאזור והפעם וולנטינו לאחר שהחנה את רכבו , נכנס הפעם לבניין מכניסה אחרת ושהה בדירה מספר שעות .

הבנו כעת שאנחנו בבעיה כי קשה לקשור אותו ישירות לדירת הגברת. יתרה מכך המקום אפל לגמרי ובקושי ישנה איזו מנורה קטנה בכניסה.

החלטנו כאמור לשנות פאזה ולמחרת כאשר הגענו לעבודה בשעות הלילה, היינו מצוידים בעציץ שרכשנו במשתלה ,והתקנו בתוך העציץ, מערכת צילום מיוחדת גם לחשיכה מוחלטת .

המצלמה ביחד אתנו פעלה בשטח מס' לילות כאשר היא ממוקמת בחניון שמתחת לבניין.
התיק עצמו מבחינה ראייתית היה די בשל עם ראיות של הכניסה לביתה של הגברת ואף נישוקי פרידה בשעות הלילה המאוחרות.

כאשר הצגנו בפני הלקוח את הראיות ,הוחלט בישיבה לנסות ולהתחבר לאותו וולנטינו, מתוך השתוקקות לקבל ממנו התוודות לגבי הרומן שלו עם אותה גברת.

אחת ההתמחויות שלי אישית ,היא חקירה בכיסוי {ומכאן תבינו למה אני לא שם תמונת פרופיל בפייסבוק} .

יצרתי אתו קשר דרך המשרד שבו הוא עובד וביקשתי ממנו להיפגש ,על מנת לבצע עסקה מסחרית.

ואכן, נפגשנו בבית קפה , כאשר אני כבר ממתין לו בבית קפה במרכז מסחרי והנ"ל מגיע , כאשר הוא התיישב לידי ,שאלתיו "תאמר לי את רוסי"? {בגלל מראהו} ,לא, הוא השיב , אני רומני , הופה גם אני , אמרתי לו וישר התחברנו וזה מזכיר לי ששני ישראלים נפגשים בחו"ל וישר הופכים לחברים.

ישבתי אתו כשעה שכמובן מסביבי 2 בלשים ששותים קפה, אני מצויד בכל מכשיר סמוי שניתן וגלגלנו שיחה.

האמת, חיפשתי מי "יעצור אותו מלדבר" וכבר הרגשתי לא נעים, מתוך 60 דקות של מפגש הוא דיבר עליה ועליו כ-45 דקות , כמובן שהכוונתי אותו בשאלות לנושא על מנת שירחיב את השיחה עליה ועל הקשר שלהם.

הוא כ"כ התחבר אלי ונפתח ,שפשוט התחלתי לחוש ברחמים, האיש סיפר לי על הרומן, תוך כדי ציון פרטים ולא סתם פרטים של התגאות ושויץ של גברים ואני יודע שהכל מוקלט ומצולם וזה יגיע לבית הדין.

לאחר מס' ימים נפגשתי אתו שנית , על מנת לקבל ממנו הצעה כתובה והשיחה שוב גלשה גם עליה וגם על התכנונים המשפטיים שלה בעתיד , הוא נשפך כל כך , שפשוט חשבתי לעצמי , מה יקרה ביום שזה יוודא לה, היא תיתן לו בעיטה מסובבת שהוא לא ידע מהיכן היא מגיעה {הבעיטה}.

החומר במלואו הגיע ללקוח שלי ,כאשר הוא הגיע לבית הדין עם עוצמה של ראיות חזקות למדי וכמובן שמה שהיא דרשה ,היא לא קיבלה והוסכם כי ההצעה הראשונה שלו היא זאת על הפרק .בלית בריריה היא נכנעה להחלטת בית הדין.

היא הבינה שמה שבעלה הציע לה בתחילת הדרך , עדיף לה מאשר הראיות יוצגו בפני ההרכב השיפוטי ,שאז היא מסתכנת.

וכולם היום ממשיכים בחיים שלהם וכל אחד/ת בכיוון שלהם.