ליצירת קשר 050-5231920

חקירה בכיסוי – ש.ב.א חקירות ושירותי מודיעין

 

 

" חקירה בכיסוי " : 

לפני כשנתיים הגעתי לישוב מסוים, לבצע "חקירה בכיסוי" לאשה אשר בעברה הייתה בעלת תפקיד ציבורי באותו ישוב. לדברי הלקוח שלי שהוא יזם , אותה גב' בלמה פרויקט שלו בישוב וניהלה כנגדו מסע השמצות בלתי סבירות לחלוטין ושכנעה את אנשי הישוב ,שלא לתת לתוכנית לצאת לפועל, זאת לאחר שבהגשת התוכניות הם הביעו הסכמה גורפת.
אותה גב' סיימה את תפקידה והיא מנהלת עסק כלשהו לטיפולים.
זה היה יום גשום, קור כלבים ואני בלבי התפללתי שסיפור הכיסוי שלי יצליח, כי יש לי רק "כדור אחד בקנה" ואני חייב לשכנע אותה באמיתות הכיסוי שלי.
האמת שהטיפול שלה היה די צולח עבורי ,אבל אני בעקשנותי התחלתי להוביל מהלך שיביא אותה לשתף עמי פעולה ושטף דיבורה לסוגיית התיק החל לזרום כשאני מוביל בשיחה את השאלות ומקבל תשובות.
הגעתי לעוד מספר טיפולים, כאשר אני משלים את החסר וכל פעם ממציא סיפור אחר להשלמת דבריה לאחר המפגש הקודם וממצאיו.
סרטי הווידאו הסמויים עם ההקלטות, הגיעו לפתחו של בית המשפט ואז החל המאבק המשפטי של שני הצדדים, הלקוח שלי שהוא התובע לבין אותה גב' ואחרים.
קראתי את החלטת השופטת לגבי סוגיית השאלה "האם הקלטת חוקית או לא " ?, לרגע יותר נכון לכמה רגעים הבטתי בנימוקים של עורכי הדין שלה ולא האמנתי, עשו ממני "עבריין" שהפר כל חוק שיש בספר החוקים ובאתיקה המקצועית של חוק חוקרים פרטיים, פשוט לא האמנתי איך ניתן לכתוב כל כך הרבה טענות שאין להם כל בסיס משפטי ? העיקר למלא את הדפים ? להצדיק את שכרם? .

כמובן השופטת בהחלטה על 5 עמודים , קבעה כי היא מקבלת את הקלטת להמשך המשפט.

התיק נגמר לאחרונה בפשרה ,כאשר הלקוח שלי מרוצה מהחלטה זו .