ליצירת קשר 050-5231920

חקירה אישית ברומניה -ש.ב.א חקירות

 

משולחן הכתיבה של דודו :

שמע מה היא מספרת לי , לפני שבוע ישבתי עם בעלי בסלון ואז הוא מספר לי שהוא רוצה לנסוע בראש השנה לאומן ? הסתכלתי עליו כלא מאמינה "מה לך ולדת בכלל" ., אפילו לא שמרת בחמש שנים שאנחנו נשואים , את יום הכיפורים , לך אין בעיה לאכול בשר עם גבינה ופתאום הפכת לרב .

החלטתי להתחזק הוא אומר לי ואני יוצא לחו"ל עם גיסי משה ואבי .

חשבתי שהוא מסתלבט עלי ואולי הוא עישן משהו . כן אנחנו יוצאים ל-4 ימים , את לא רוצה בעל מאמין הוא אומר לי ? אולי נתחיל לשמור שבת.

שמע דודו , הוא ייבש אותי בספה, לא האמנתי וראיתי שהוא מתעקש ויתרה מכך, הוא מספר שהם כבר הזמינו מראש כרטיסים לשם, אבל הם טסים לבוקרשט ומשם לוקחים הסעה לאומן, כי הכרטיסים לאומן כבר נחטפו והם יקרים רצח .

שמע דודו , אני לא בוטחת בו , הוא זרק לי בומבה בפרצוף ואני חשה בפנים שהוא משקר לי . אני לקחתי כסף מהורי, אני מבקשת לעקוב אחריו, קח את פרטי הטיסה , לא אכפת לי מהכסף , רק להוציא את האמת לאור . אני נשואה רק 5 שנים ואם הוא בוגד בי , אני חותכת לגמרי, אני עוד צעירה והחיים עוד לפניי.

באותו ערב היינו על הטיסה שצוות מקומי ממתין לנו ברומניה , אכן בעלה ושני גברים נוספים, נראו קצת מבסוטים ומתפרעים בדיוטי .

מה שהדליק אותנו שהבעל רוכש בושם יוקרתי והיינו בטוחים, הנה , רכש לאשתו בושם להרגיע אותה ובנוסף השלישיה רכשו כמה בקבוקי אלכוהול .

בבוקרשט חברנו לצצות המקומי בשני רכבים וחיכינו לשלישיה שתצא , הופה הם על מונית ונוסעים למרכז בוקרשט כשאנחנו יושבים להם על הזנב .

הם מגיעים למתחם דירות , יורדים מהמונית ונכנסים לאחת הדירות .

כשעה לאחר מכן , מונית מגיעה וממנה יורדות 3 צעירות וחתיכות ונכנסות לדירה.

למזלנו מצאנו מעברו השני של הרחוב , מיקום תצפית ישירות לסלון הדירה שהחברה נמצאים בה .

טוב, אלכוהול, מוזיקה ברקע , החבורה רוקדת בדירה והמצלמה מסריטה ומסריטה .

שעה פלוס והאורות כבו בדירה שכל השישייה בדירה ואיש לא יצא ממנה.

למחרת בבוקר התמקמנו הצוותים וכל השישייה יצאה למסע קניות באחד הקניונים בבוקרשט ואני אמר לעצמי , "כמה הוא דיבל" חצי מדינת ישראל ברומניה ומישהו עלול לראותו עם הבחורה , אבל היה בשיא התלהבותו מהבלונדינית שהייתה צמודה אליו ,הוא לא חישבן לכך ורכש לה בגדים והנעלה בכמה חנויות .

יאללה אני אומר לחברה , את שלנו עשינו, הבחור "מתפלל" חזק ואין צורך להפריע לו בתפילות , בואו נלך ליהנות מבוקרשט , מחר חוזרים הביתה.

דרך אגב אשתו הלקוחה שלנו , לא קיבלה את הבושם היוקרתי, לבטח הוא נשבר .