ליצירת קשר 050-5231920

חוקר פרטי שעוסק בחשיפת עבירות פליליות .

 

 

 

חוקר פרטי אשר עוסק בחשיפת עבירות פליליות .

לא פעם אני שומע את הטענה "בשביל זה יש משטרה" , אכן יש בישראל משטרה שתפקידה הוא לאכוף את החוק ולפתוח בהליכים פליליים , כנגד אנשים שמעורבים בעבירות פליליות לכאורה .

אבל ויש אבל גדול . משטרת ישראל בין היתר ממונה על בטחון הפנים של המדינה וראו כמה כח אדם מופנה לביטחון השוטף והחריג שיש במדינה .

האזרחים כבר אינם בוטחים בגוף זה ולא פעם אתה שומע "הגעתי לדווח על גנבת הרכב או התפרצות לדירה/עסק ואז קיבלתי אישור לביטוח ובזה התחילה החקירה ונגמרה" , ישנן טענות רבות כנגד עבודת המשטרה בתחום הזה וישנן כמובן טענות רבות נוספות " הגעתי לרכב שבחניון המשטרה לאחר הגשת התלונה וכבר התיק נסגר"….

חוקר פרטי אשר ההתמחות שלו היא בחשיפת עבירות פליליות ויש לו רקורד בנושא , מבין שזו פרנסתו ויש עליו לבצע הליך חקירה פרטית לחשוף באם בוצעה עבירה? ולאתר את החשודים וכל זאת במכלול אחד של הכנת תיק חקירה המורכב על ראיות שיעמדו ב"מבחן בית המשפט".

לעתים החקירה הפרטית עולה באלף מונים מעבודת המשטרה ואלו עובדות.

כנסו פעם לחדרו של חוקר משטרתי וראו כמה תיקי חקירה מונחים לו על השולחן .

נוצר מצב שהחוקר הפרטי אשר מבצע עבודה שכזו ותיק בחקירה הפרטית שהוא ביצע , הוא תיק חזק, תמיד יש ללקוח זמן להגיש תלונה עם אותו תיק חקירה פרטי.

לא פעם ולאחר שאני מכין תיק חקירה עם ראיות וחוקר את החשוד/ים , אני ממליץ ללקוח לסגור את התיק עם החשוד בביצוע העבירה {מתוך הנחה שיש מהחשוד הודאה}, וכל זאת על מנת לקצר הליכים , למנוע סחבת שלרוץ לתחנת המשטרה כמה פעמים, להגיע לפתחו של בית המשפט על מנת להעיד ולאחר מכן לתבוע את אותו חשוד שהורשע בתביעה אזרחית ואז הלקוח חוזר על הריצות בסיבוב נוסף.