ליצירת קשר 050-5231920

המאהב נמלט חצי עירום

המאהב נמלט חצי עירום , הגרוש ובני משפחת האישה אחריו

כתבה: אורנה יוסף-בוחבוט

 

טלנובלה, ארבעה בני משפחה ניהלו מרדף חוצות אחר גבר עירום למחצה שנימלט ממיטתו,כשנתפס "על חם" מתנה אהבה עם אחותם הסטודנטית.

 

הסיפור החל כאשר זוג החליט להתגרש בצורה ידידותית ,לשים קץ לחיי נישואיהם, השניים פנו לבית הדין הרבני והגיעו להסדר ממון,שנחתם בלחיצת יד וברוח טובה .לקראת הדיון האחרון למתן הגט בבית הדין,נודע לבעל כי אשתו נוהגת לבלות מדי ערב בדירת רווקים בעיר,הבילוי כך התברר,חופף לימים בהם סיפרה האישה לבעלה,כי היא הולכת ללמוד למבחנים במסגרת לימודיה.

 

הגילוי לא הפריע לבעל להמשיך בהליכי הגרושין,אולם לאחר שמסר את הגט החליט להוסיף מתנת פרידה שלא תישכח במהרה."הוא שכר את שירותיו של החוקר הפרטי דודו שוויפל וביקש ממנו לבדוק מה מתרחש בדירה בה נוהגת לבקר גרושתו הטרייה".מספר גורם המקורב למשפחה.לדבריו, "החוקר הפרטי שערך מעקבים ותצפיות גילה שהאישה מנהלת רומן עם בחור רווק שמתגורר בדירה".

 

לאחר שהמידע נבדק ואומת החליט הבעל לעבור לשלב ב' בתוכנית,הוא אסף את בני משפחת האישה וביקש מהם להתלוות אליו למקום חשוב,לאחר שהם הגיעו לדירה והכל תוך כדי תיאום עם החוקר הפרטי דודו שוויפל,הם דחפו את דלת הכניסה ומצאו את הגבר והאישה במיטה,מספר אותו גורם מקורב.

 

הגבר מיהר להימלט על נפשו ובני המשפחה אחריו,דיירי השכונה השקטה שנבהלו לשמוע צעקות בוקעות מהדירה,נדהמו לראות בחוץ גבר עירום למחצה וארבעה גברים רודפים אחריו,כשלא נמצאו עקבותיו ,הם החליטו לוותר.