ליצירת קשר 050-5231920

החייל הנאמן והמסור

מעשה שהיה

אסתר תושבת קריית שמונה הגיעה אלי למשרד ….ראה בעלי מחר בבוקר אמור לצאת ליומיים מילואים באזור שכם .אבל נראה לי שזה כלל לא נכון והוא מחפש להתחמק מהבית . אני רוצה מעקב צמוד עליו כמו שיש בסרטים…אתה מסוגל לעשות את זה ?,כן, השבתי לחיוב וסיכמתי אתה את הפרטים. למחרת בשעת בוקר מוקדמת הוצאתי לקריה שני צוותי מעקב, כאשר אני מספק להם את פרטי הרכב של הבעל ואת תמונתו. בשעה שבע וחצי נראה הרכב הנדון יוצא במהירות מהקריה דרומה , כאשר לידו נראתה דמות עם שיער בלונדיני אסוף לקוקו , הרכב נסע במהירות לא סבירה לתנאי השטח ואני הנחתי את הצוותים לשמור מרחק מהרכב, כי לידו יושבת בלונדינית והם ככל הנראה יגיעו ליעד מסוים ורק שם ביעד עליהם להתקרב יותר, כי בשלב זה אין צורך בצילומים.

 

הרכב על כביש 90 נוסע דרומה , חולף על טבריה וממשיך בנסיעה מהירה לכיוון דרום …נכנס לכביש הבקעה, כאשר אני מזהיר את העוקבים שלא לצמצם אחרי הרכב, יש לנו עוד מספיק זמן לתפוס אותו עם הבלונדינית. הרכב נכנס לבקעת הירדן ,כאשר הוא נוסע לאורך כל הדרך במהירויות גבוהות , הוא מגיע לצומת אלמוג , הפנייה ימינה היא לכיוון ירושלים ושמאלה לכיוון ים המלח. כמובן שהוא מאותת שמאלה ונוסע לכיוון המלונות….אני מסביר לחברה שיש ממצב שהוא נוסע למלונות בים המלח ושיהיו מוכנים לצלם אותו עם הבלונדינית. אני מקבל קריאה בקשר…דודו תקשיב הוא חלף על בתי המלונות של ים המלח ומתקרב לצומת הערבה .טוב. תמשיכו אתו עד הסוף נראה שהוא נוסע לכיוון אילת.

 

וכך היה הרכב עלה על כביש הערבה . בה בשעה שצוותי המעקב שומרים על מרחק ממנו. לאחר חצי שעה אני מקבל שוב קריאה בקשר ואחד העוקבים מנסה לדווח לי,אבל הוא מתפקע מצחוק וקשה לו להוציא אפילו משפט אחד שלם….אני כמובן די נרגז מהמצב …טוב תירגע …שתה מים והסבר לי מה קרה בשטח?… הקשב דודו ,,,הוא נכנס לתחנת הדלק בעין יהב …..מהרכב לידו ירד גבר לבוש מדי צה"ל, חמוש ברובה , שיער בלונדיני אסוף לקוקו …………..גם אני התפקעתי מצחוק…מאות ק"מ נסעו אחריו העוקבים ולבסוף חייל מילואים יושב לידו !!!!…. טוב תמשיכו הוא בדרך לאילת ,אני מורה להם. העוקבים הגיעו עם הרכב לאילת ,,,,הבחור הגיע לאזור התעשייה באילת .נעמד ליד בניין וחנה בצל שלפתע הגיעה לרכב בחורה צעירה בשנות העשרים לחייה …הנהג יצא לקראתה והשניים התחבקו והתנשקו בנשיקה נלהבת וחושנית…..כמובן שזה צולם על ידי העוקבים.

 

הנהג והבחורה נכנסו ונסעו לכיוון בתי המלון , הגיעו לבית מלון החנו את רכבם ויצאו לכיוון הקבלה של המלון , שכמובן הבלשים מסריטים את כל האירוע. הגבר לקח מפתח מהקבלה לאחר שנרשם והשניים נכנסו לתוך המעלית. הבהרתי לבלשים שישבו בלובי ויחכו…בטח השניים יצאו לארוחת ערב או בילוי אחר ויהיה להם קל לצלמם. אני מקבל שיחת טלפון מאסתר הלקוחה ואני מדווח לה לראשונה, כי בעלה נכנס למלון באילת עם בחורה וצוותי המעקב ממתינים להם בלובי. אחרי 10 דקות, אני מקבל דיווח בקשר מאחד הבלשים כי הגבר , חזר עם המזוודה שלו לרכב והוא נוסע לכיוון כביש הערבה …הוא נראה מבוהל. נפחד ונסער….

 

התקשרתי לאסתר ושאלתיה , מה קרה ? פשוט היא עונה לי…שוחחתי עם בעלי בטלפון והוא מספר לי שהוא קיבל מדים והוא נכנס לפעילות מבצעית בצבא …אני עניתי לו "יהא בן XXXX" אתה במלון באילת ואף נוקבת בשמו של המלון , הייתי עצבנית עד מאוד היא אומר ומוסיפה. הגבר כמובן הבין שהוא נפל והחליט שלא להמשיך את השירות הצבאי עם הצעירה בבית מלון באילת וכאמור הוא נסע באותו מעמד בחזרה לקריית שמונה, לנסות ולתקן את הטעות שהוא עשה . 1,000 ק"מ הוא עשה באותו יום עד שהגיע הביתה. לציין כי אסתר פרקה את המסגרת המשפחתית והתגרשה מהלוחם הצבאי .

מאז למדתי לקח – אני משתדל שלא לדווח ,דיווחי ביניים ללקוחות שלי