ליצירת קשר 050-5231920

הזקן בעל היכולת האדירה

הקשיש החרמן {פרשייה ישנה, אבל מעניינת}

מוטי איש מערכת הביטחון , פנה אלי וסיפר לי כי הוא בסכסוך עם רעייתו ולא מן הנמנע כי יש לה מישהו אחר…ההתנהגות בביתה מוזרה ולפי הסימנים יש לה "רומן". לפי ידיעתו מחר בבוקר היא אמורה לנסוע לבית החולים "רבקה זיו" שבצפת לסדרת בדיקות והוא מעוניין כי נתחקה אחרי מעשיה. בשעות הבוקר המוקדמות חכנו לה 2 צוותי מעקב, ליד התחנה המרכזית בטבריה ,ממתינים לבואה של הגברת. סמוך לשעה 7 בבוקר היא הגיע מהישוב שלה והמתינה בסמוך לתחנה המרכזית , מספר דקות לאחר מכן, הגיע רכב שכור ובתוכו ישב אדם מבוגר, כסוף שיער שנראה לפחות ב – 15 שנה מבוגר ממנה. הגברת נכנסה לרכב והם החלו לנסוע לכיוון צפון לעיר צפת.

 

הרכב הגיע לחניון בית החולים , השניים החנו את הרכב והלכו לכיוון בית החולים, אך מספר דקות לאחר מכן, הם נראו בדרכם לרכב , נכנסים לרכב ויוצאים לכיוון יער בסמוך לצפת…הרכב נכנס פנימה ואנחנו בעקבותיו. מיקומו לא אפשר לנו להיצמד ולראות מה נעשה ברכב ועצם ההתקרבות שלנו לרכב ,הייתה חושפת את המעקב. כעבור מחצית השעה יצאו השניים מתוך היער ושבו לבית החולים , שם הם שעו כ- 4 שעות כשאנחנו ממתינים עדין בחוץ . השערתנו באותו מעמד כי השניים קיימי יחסי מין ברכב וחבל שמבצעית לא יכולנו לתעד את הסיטואציה. הדבר העכיר את מצב הרוח שלי ושל החוקר השני . אך הניסיון הנחה אותנו שלא להתייאש.

 

כאשר הרכב יצא מבית החולים, הוא נסע בכביש אחר לכיוון צומת חנניה דרך מושב אמירים . לפתע הנהג אותת ימינה והרכב נכנס ליער סמוך. מיד הורדתי חוקר היה איתי כשהוא מצויד במצלמה לצילום ארוך טווח והוא רץ בתוך היער במקביל לרכב של השניים שנסע בשביל מרכזי. לאחר מס' דקות בן זוגי למעקב, לוחש לי במכשיר הקשר …תגיע מהר אבל תביא סרטי צילום מהארגז שברכב….החבאתי את הרכב שלי ורצתי לכיוונו , דרך העצים הרבים כשהם מסתירים אותי. ראה מספר לי השותף שלי, הם מקיימים סקס אוראלי ברכב ואני כבר בזבזתי סרט שלם במצלמה….

 

המשכנו לצלם ואני רצתי מיד לרכב על מנת שאהיה מוכן לתזוזה של השניים . עברו להם עוד מספר דקות והרכב התחיל לנסוע לכיוון הכביש הראשי. ליד המושבה מגדל באחד מהחופים , נכנס הרכב שוב לתוך חורשה קטנה והתסריט חזר על עצמו, השניים נראו ברכב שהם מקיימים יחסי מין …גם הפעם הצילומים היו מעולים ולא ניתן לחלוק על תוצאות הצילום. בסיום קיום יחסי המין, יצא הרכב מהחורשה והנהג הוריד את הגברת , בתחנה המרכזית של טבריה. הגענו למשרד ….התקשרנו ללקוח והזמנו אותו למשרד, עד שהוא הגיע , רצנו מהר לפתח את סרטי הצילום.

 

לא הספקנו לראות את התמונות והלקוח כבר חיכה לנו במשרד, דיווחנו לו על מצבו של יום המעקב וההספק של אותו גבר , מבחינה מינית. שלפנו את התמונות והמשפט הראשון שלו היה "וואי איזה כלי יש לזקן"…… בדיעבד מסתבר כי הזקן החרמן, הוא בן 64 !!!!!!!!!!!!!!….חשנו באותו מעמד רגעי קנאה ליכולתו הענקית של הקשיש ………….וניתן לומר לו "שאפו"……………..