ליצירת קשר 050-5231920

האם ראיות לא חוקיות ניתנות להצגה

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל :

ככה פותחים בוקר של יום רביעי:

הקפה הראשון של הבוקר ,נפתח בשיחת טלפון של מישהי שאינה מוכרת לי .

" ראיתי את שמך ועיסוקך בפייסבוק ואני חייבת להתייעץ אתך כי אני על פרשת דרכים גדולה בחיי, אפשר לגזול מזמנך כמה דקות?.

ראה בזמן האחרון בעלי מגיע בשעות מאוחרות ויתרה מכך, הוא מגיע לפעמים אחה"צ בתום עבודתו, משחק קצת עם הילדים מתקלח ויוצא כאשר הוא טוען שיש לו ישיבות של ערב -לילה.

כמובן שהוא התרחק ממני מבחינה אישית ומזה כמה חודשים שאנחנו לא מקיימים יחסי אישות.

חשדתי ולא היה לי כסף לשכור חוקר פרטי ,אבל התארגנתי ורכשתי דרך האינטרנט מכשיר הקלטה זעיר והכנסתי לו את המכשיר לתוך הרכב .

חלפו כמה ימים, ניגשתי לרכב והוצאתי את המכשיר ובבוקר כשהוא יצא מחוץ לעיר לעבודה, חיברתי את המכשיר למחשב בבית והורדתי את כל תוכן ההקלטות שהיו שם.

עלי לספר לך כששמעתי את תוכן ההקלטות, הרגשתי עוד דקה שאני מתעלפת ובקושי גררתי את עצמי למקרר להוציא בקבוק מים קרים, יתרה מכך ,אף הקאתי מבחילה על הרצפה בבית.
תראה דודו ,מסתבר לי שבעלי יצא מהארון ויש לו רומן ארוך טווח עם עמית לעבודה ,השיחות היו רומנטיות ובעלות אופי של מפגשים וסקס ומכאן אני מבינה מדוע הוא נעלם כל פעם ומזה חודשים שהוא מתחמק ממני.

אני לא יודעת מה לעשות ואיך להתמודד עם הסיפור הזה?, יש לנו 2 ילדים והיה לנו קן משפחתי טוב".

כעת היה תורי להשיב לגברת ההמומה והבהרתי לה שמה שהיא עשתה, זהו מהלך לא חוקי בכלל ויתרה מכך, אותם הקלטות אינן ניתנות להצגה בפני בית הדין או בבית המשפט.

יש לך שתי אפשרויות : או להתמודד אישית מול בעלך ותציגי לו את הידוע לך ,אבל לא באופן שהוא יבין שיש לך הקלטות או שתתארגני עם כסף ,תשכירי שירותי משרד לחקירות פרטיות והם ישיגו לך ראיות חוקיות שאתן תוכלי להתמודד מולו בבית המשפט.

קחי את הזמן שלך בלי לחץ ,אל תעשי טעויות בדרך ואם יהיה לך מענה מה את רוצה להשיג וכיצד, אין לי בעיה תתקשרי אלי שוב.

מה שנותר לי זה להמתין.