ליצירת קשר 050-5231920

האהבה מסנוורת נורא

האהבה מסנוורת

היא הייתה מסונוורת, שעות היא ישבה ליד המחשב וחיכתה לראות את שמו מופיע באתר הצ'ט. החיים הקשים שלה לא היו נסבלים, המתח היום יומי, הבעיות הכלכליות , גרושה השאיר אותה עם כמה אלפי דולרים, הבית נמכר לאחר החזרת המשכנתא וההלוואות. כאשר היא הכירה אותו בצ'ט, הוא נתן לה בטחון והרגשה טובה, הופה , הנה אני מחוזרת שוב על ידי גבר ,הצמרמורת אחזה בה…פרפורי בטנה חגגו ….כוס נס קפה גדולה , סיגריה דולקת, נורת החדר הרומנטית דולקת ומוזיקת רקע .

 

השיחות גלשו לשעות הלילה המאוחרות ,כל משפט שלו היא הרגישה באוויר, זה עשה לה כ"כ טוב ,הוא החמיא לה…על התמונות שלה…על סגנון הכתיבה שלה…הוא חש שיתוף בצרות שלה….שנים רבות היא לא חשה כך. לאחר מספר ימים הגיע ההזמנה לדייט. היא הייתה כל כך נסערת, שלא הצליחה להירדם באותו לילה, היא הזמינה את חברתה הטובה שתסדר את ציפורניה, תעזור לה לעשות תסרוקת. בערב הוא הגיע לאסוף אותה, הוא נראה כזה שרמנטי, חתיך , מגולח למשעי, מבושם בבושם יוקרתי. הוא היה כזה ג'נטלמן כשפתח לה את דלת המכונית. הם נסעו והגיעו לביסטרו-פאב מרוחק מהעיר, זה מקום שבו אני אוהב לשבת, הוא תירץ לה את הנסיעה הארוכה.

 

איזו הרגשה אלוהית…אלוהים אני מתחילה להתאהב באיש, הוא סיפר לה שהוא גרוש עם 3 ילדים והיו לו צרות כמו כולם עם הגרושה והליך הגרושים. בסיום הדייט הוא לא נתן לה לשלם עבור חלקה, היא לא רגילה לכך, כי בדייטים האחרונים שהיו לה , היא שלפה את ארנקה לשלם והגברים לא הביעו התנגדות. בסוף הערב הרומנטי, הם ניגשו לרכב והחלו לחזור לכיוון עירם, בדרך היא התלבטה האם להזמינו הביתה או לא, אבל הערב הנפלא והרומנטי , סימן לה שכן וכך הם סיימו את הלילה בביתה. בבוקר כשהוא התעורר מוקדם, הוא יצא לדרכו ליום עבודה שבמלכו, הוא הציף אותה במסרונים אהבה. ביום שישי הוא הציע לה , בואי ניסע לבלות במועדון בתל אביב, אני אאסוף אותך בשעה עשר וכך עשה…

 

הרומן התפתח שברוב ימות השבוע הוא היה מגיח לביקורים וטען כי יש לו עבודה והוא חייב להיות מוקדם בעסק ., רוב הפגישות שלהם היו בימי שישי בלילה , כשהם היו יוצאים למועדון בתל אביב. חלפו חודשיים מאז שהם התחילו לצאת, היא הייתה בעננים , היה לה כל כך טוב שנשמתה לא ידעה מנוח. היא החליטה לעשות גוונים בשערה ויצאה למספרה בשכונה, היא ישבה לשתות נס קפה עם מכרה , בשיחת חולין היא סיפרה לה שהיא יוצאת עם אותו גבר גרוש…רגע…שאלה המכרה את מתכוונת לזה עם הג'יפ השחור? כן..הוא גרוש ואנחנו כבר חודשיים ביחד….ומדברים כבר על העתיד…..אבל הוא נשוי אמרה המכרה, אין מצב שהוא נשוי היא השיבה, כל ערב שבת אנחנו ביחד יוצאים לבלות…גבר נשוי יוצא כל יום שישי לבלות ואשתו בבית? חמודה אמרה לה המכרה , הוא נשוי ויש לו 3 ילדים , הוא גר עם רעייתו ומשפחתו ….תבדקי היטב …..

ואכן היא בדקה…………