ליצירת קשר 050-5231920

גנבים עם כל מיני צבעים

דודו, אני מקבל קריאה בקשר, הוא נוסע מהר יחסית למשאית….תנו לו אוויר קצת, שימרו מרחק בטוח, לפי הבדיקה שנערכה בבוקר מוקדם והצילומים הסמויים שהיו במקום , יש לו ½ משטח נוסף, ללא תעודות משלוח. הוא חייב לפרוק את זה באיזה מקום , אבל שימרו על מרחק בטוח, כך הנחתי את העוקבים , שהיו לחוצים עם היציאה למעקב , אחרי משאית משלוחים שנהגה והמשלח {מחסנאי} , העמיסו ½ משטח של "קרטונים גנובים".

 

יומיים לפני כן בשעות הלילה הרכבנו במקום "מצלמה נסתרת", על מנת שתתן לנו אינדיקציה, מי הם חברי הכנופיה ? ומהו היקף הגניבות שהם מבצעים מהמחסן הגדול? , יתרה מכן בכל ספירת מלאי , היקף ההחזרות וההשמדה של מוצרים מהמחסן , היו בלתי סבירים בכלל ביחס למכירות , לכן נשכרו שירותי משרדי. בכל מקום בו הגיעה המשאית , צילמו העוקבים את המשאית ודיווחו בקשר על מקום הפריקה , גם את כמות המשטחים שפורקה במקום , הם דיווחו לי , בשעה שאני יושב ומשווה את שם הלקוח והמשטחים בהעתק מתעודות המשלוח שהיו ברשותי ואותם קבלתי על הבוקר מהלקוח.

 

הוא מגיע לתחנת דלק באזור פ"ת ויורד לאכול, מדווחים הבלשים , טוב , שצוות אחד ישב גם הוא לאכול והשני שיסגור בתצפית ישירה על המשאית, אני מורה לבלשים. טוב שנתת לנו כזו הוראה אני מקבל מראש הצוות , מה קרה , אני שואל ? , הוא אכל כריך ויצא מהדלת האחורית של המסעדה לכיוון המשאית , טנדר טויוטה לבן הגיע בנסיעה לאחור עד לצד המשאית , הנהג של המשאית פרק את המשטח הגנוב ישירות לתוך הטנדר . יש לנו מס' רישוי ואין על הטנדר מדבקות פרסום או משהו שכזה.

 

דרך אגב , צילמנו את כל האקט של הפריקה והעמסה החשודה ואת מס' הרישוי של הטנדר. טוב עזבו את המשאית , כי אין לה כבר סחורה גנובה ותמשיכו עם הטנדר ובואו נראה לאן הוא יוביל אותנו , כך אני מורה לבלשים. אנחנו בדרכנו לאזור התעשייה בראש העין , הוא נוסע לאט כי הוא עמוס. דודו , הוא מגיע למחסן , נכנס בנסיעה לאחור לתוך המחסן ושני פועלים מפרקים את הסחורה בתוך המחסן ומסדרים אותה על מדפים , דרך אגב אין בחוץ שלטים למען הכתובת המדויקת.

 

אני מורה לראש הצוות , תוריד חוקר עם "מצלמה נסתרת" ותראה באם הם מוכרים מכירה חופשית של המוצרים ? ותרכשו קופסא שלמה ותבקשו חשבונית על מנת שנזהה את בעל העסק. צילמנו את הפריקה כמעט כולה של המוצרים ואף רכשנו קופסא של 12 מוצרים וקבלנו חשבונית ע"ש—. שלח לי בנייד צילום של החשבונית ואתם יכולים לסיים את העבודה. כמובן שהתקשרתי ללקוח לדווח לו ולשאול אותו באם הוא מכיר את העסק בראש העין?, דממה…שקט….מבוכה….בטח שאני מכיר אותו , משיב לי הלקוח , הוא עבד אצלי 7 שנים בתור קניין ופתח עסק מתחרה , אבל כאן לא הבעיה הוא משיב לי , ספר לי בדיוק מה הבעיה , אני משיב לו.

 

זוכר את המחסנאי מהבוקר שהעמיס למשאית את אותו משטח , הוא שואל אותי ? כן וודאי זה היה לפני כמה שעות – הוא האחיין של בעל העסק שאצלו נמצאת הסחורה. בום…. לא נעים , מה אתה רוצה לעשות ? אני שואל , בוא ניפגש בתחנת המשטרה ונגיש תלונה. נפגשנו עם קצין המודיעין של התחנה , הוא לא חיכה ושלח להוציא צו חיפוש לעסק, לאחר הגשת התלונה של הלקוח שלי והממצאים שהגשתי לו. צוות בלשים מהתחנה פשט על המחסן ביחד עם הלקוח ואנוכי , שם זיהה הלקוח את הקרטונים. כמובן במקביל צוות בלשים משטרתיים , נסע לעסק של הלקוח ועצר את המחסנאי והנהג של המשאית.

4 עצורים נעצרו באותה פשיטה.