ליצירת קשר 050-5231920

גם לגנוב צריך לדעת

בעלים של בית מאפה בצפון הארץ, פנה אלי כולו נרגש ונסער…הקשב הוא אמר לי, יש לי הוכחות כי כספים רבים ששייכים לקופה , פשוט נעלמים לי מהעסק ואני לא יודע מה לעשות ואיך להוכיח מי גנב אותם. אני עובד כל יום מהבוקר עד שעות אחה"צ המאוחרות. לפני שאני הולך, אני דואג להשאיר כסף קטן של מטבעות , ואני מחביא את השקית שגדושה במטבעות , בסדר גודל של מאות שקלים , בתוך מקפיא של בצק במחסן האחורי. בכל פעם שאני עושה בדיקה יש חוסר של כמה מאות כל יום ואני לא יכול להצביע על מי מהעובדים שגונבים לי את הכסף.

 

יש לי 2 עובדים מכפר סמוך לעיר שלי , אחד עובד 11 שנה והשני 7 שנים….אני בוטח בהם במאה אחוזים, הם נאמנים לי. אחרי שהם פותחים את המאפייה בשעה 03:00 מגיעים עוד כמה עובדים …..אנא פתור לי את הבעיה, נמאס לי מזה. הרכבתי במקום "מצלמה סמויה", אשר הייתה מוצבת מעל לאותו מקפיא של בצק ולאחר מס' ימים, הגעתי והוצאתי את סרט הצילום. האמת שדי נהניתי לפענח את הממצאים, ישבתי ביחד עם עובדי משרדי מול המרקע , כאשר אנו רואים הצגה בחינם…

 

בסרט ניתן היה לראות בכל יום , את אחד העובדים, מגיע למחסן, מגיף את דלת הכניסה , שם על ידו כפפות ניילון , שולף מאותו מקפיא את השקית ומוציא משם מטבעות ישר לכיסו . עניין של דקותיים ולא יותר. 5 דקות לאחר מכן , נראה הפועל השני , מגיע למקפיא, אך הוא לא שם על ידו כפפות, פשוט הוא גונב מהשקית , ומכניס את המטבעות לכיסו. התקשרתי ללקוח והזמנתי אותו למשרדי , כמובן עם שקית של בורקס חם, שם הצגתי בפניו את הסרט והממצאים…לציין כי ההלם ניכר על פניו. שני עובדים "מסורים" מרוקנים לו כל יום את השקית מבלי שאיש ידע על חברו.