ליצירת קשר 050-5231920

גם לבלשים וותיקים זה קורה

המידע שהצטבר הצביע כי הקשיש הנשוי והאמיד , מנהל "רומן ארוך" זמן ,עם עלמה צעירה ורווקה והכספים שהוא מעביר אליה בכל פעם , יכולים "בלי עין הרע" לפרנס משפחה ממוצעת. אז המשימה שקבלנו על עצמנו, היא להתחקות אחריו ולאסוף ראיות, שמצביעות על "הקשר הרומנטי" של השניים. אחה"צ ביום בהיר , אנו מתמקים באזור מקום עבודתה של הצעירה ומשום מה היא לא נראית יוצאת מפתח הבניין בו היא עובדת. ההשערות היו שהיא כבר יצאה מוקדם ופשוט פספסנו אותה , או לחילופין היא עדיין בעבודה. המתנו זמן ממושך והיא והוא לא נראו באזור.

 

טוב, נבוא למחרת ונראה מה קורה , יצאתי לדרכי , בה בשעה שהעוקב השני, נשאר ברכבו לבצע כמה שיחות טלפון. דודו תגיע מהר , אני מקבל שיחת טלפון 10 דקות לאחר שעזבתי את האזור , הוא הגיע ואוסף אותה לרכבו והם עולים לכיוון הרי הכרמל , הצטרפתי לחברי למעקב ונצמדנו לרכבו של "הבעל הסורר". הרכב נכנס לאחת מהחורשות של יערות הכרמל , כאשר בן זוגי לעבודה נשאר בכביש הראשי ואני נוסע אחרי הרכב , ביו הפיתולים והעצים הסבוכים, שומר על מרחק ונזהר כמו מאש. הרכב פונה לקרחת יער , מוסתרת בכמות עצים עצומה, אני מעמיד את רכבי בשביל סמוי מהעין ומתחיל לגשת ברכב לכיוון הרכב החונה.

 

קושי רב לראות מה נעשה ברכב , הם סתם יושבים? מקשקשים ? או עושים אהבה בחיק הטבע . טוב אין ברירה , צריך להתקרב ולצמצם מרחק , אבל מה לעשות , שהשטח היחידי שדרכו ניתן להתקרב לרכב , הנו שטח פתוח , כמו בימים היפים בצה"ל, נכון , זוחלים כפי שהסלנג הצבאי מכנה "ארבע על ארבע"…..מצמצם את המרחק, שומר על שתיקה ויש להבין כי מדובר באור יום. אני שומע באוויר , רעש של אופנוע שטח , ללא אגזוסט מתקרב ולי אין לאן לברוח או להסתתר , לפתע האופנוע מגיע בצמוד לרכב של השניים ומביט לתוך הרכב ע"מ לספק את יצרו, של הרוכב הצעיר בשנות הטיפעשרה שלו.

 

למה שהמאהב לא ירים את ראשו וישר יחשוף אותי , שוכב באמצע הרחבה. נסוגותי וניגשתי לרכבי, התחלתי לנסוע . וולנטינו מגיע מולי עם הרכב , כשהוא אוחז בנייד שלו ומצלם אותי, את העלמה לא ראיתי והבנתי כי היא בטח שוכבת במושב האחורי, כי להשאיר אותה כאן ביער , לא ניתן כלל. הודעתי לבן זוגי מה קורה ובקשתי ממנו שימשיך במעקב , כי בטוח המאהב יעקב אחרי. יצאנו מהיער הסבוך , כאשר המאהב ממשיך לצלם אותי בנייד שלו , נסעתי לכיוון מרכז הכרמל…המאהב מאחרי נוסע ומאחריו העוקב השני. באחת הצמתים , בה בשעה שאני ממשיך לנסוע ישר , הוא פנה ימינה ואחרי מס' מטרים, הוא עצר בתחנת אוטובוס והמאהבת יצאה מהמושב האחורי ועברה להתיישב לידו והשניים הגיעו עד לפתח ביתה, כאשר העוקב השני מצלם את כל האירוע הנ"ל.