ליצירת קשר 050-5231920

גם בפוקס אנחנו מנצחים

בוקר טוב דודו, תוכל להגיע מחר בבוקר למזכירות בית הדין הרבני? אני זקוקה לעזרתך הדחופה וחשוב לי שמזכיר בית הדין, יהיה נוכח בפגישה. את הטלפון קיבלתי מעורכת דין המתמחה בתיקי משפחה ושאני עובד עמה שנים רבות.

 

על הבוקר הגעתי למזכירות וקיבלתי אף כוס קפה ממזכיר בית הדין,אדם משכמו ומעלה. היא הציגה בפני את רותי הלקוחה שלה והתחילה הישיבה,שבמהלכה קבלתי סקירה אודות בעלה של רותי,שקיבל מעמד של "סרבן גט" ומזה שנה וחצי, לא ניתן לאתרו. לדברי הנוכחים,הם פנו לביטוח הלאומי,למשטרת ישראל {יש צו מעצר כנגד האיש},לחברות הטלפונים ולכל גוף אחר במדינה.

 

המזכיר אמר לי ש"צו המעצר" בתוקף וברגע שאני אמצא אותו,הוא אישית ידאג שאותו סרבן ייעצר במיידית. משימה לא קלה לאתר אדם שמסתתר במדינה,לא משתמש בכרטיסי אשראי,אינו מופיע במוסדות הרשמיים ודואג היטב להסתיר את מקום מגוריו. בתום השיחה , לקחתי את רותי לבית קפה ושם שאבתי ממנה את כל פרטי האיש,כולל משפחה מכל הסוגים,עיסוק בעבר, תמונה עדכנית, תחביבים וכל פרט אפשרי.

 

מספר שבועות עבדנו בכל המרץ והפעלנו את כל הקשרים האפשריים,לקבל "קצה חוט". כלום שום שבב של מידע לא העלנו בחכתנו והייאוש כבר התחיל לצוץ בפתח המשרד. באחד הערבים בתיק אחר לגמרי,ביצענו מעקב אחרי גבר שנחשד בבגידה ע"י רעייתו והתחלנו לנסוע אחריו באזור הקריות. אותו גבר הגיע למכון עיסוי {ככה זה הופיע ע"ג השלט } וצילמנו אותו נכנס פנימה,כאשר 2 צוותי המעקב, ממוקמים באזור,אחד מהם בחנייה הצמודה לאותו מכון והרכב השני חונה בסמוך.

 

תנועת הרכבים שהגיעו למקום,הצביעה כי "ברוך השם" המכון עובד לא רע ויש לו "הכנסות". דודו אני מקבל צלצול מאחד העוקבים,תראה את המזדה הלבנה שמגיעה לחנייה,אומר לי העוקב, תראה איך הוא דומה לסרבן הגט. וואלה האיש שהגיע עם רכבו לחנייה,חונה ונכנס למכון, באמת יש דמיון רב לתמונה שקיבלנו מאותה רותי רעייתו. בוא לא ניקח סיכון אני מודיע להם, רכב אחד יישאר על אותו גבר והשני יראה וילווה את אותו סרבן עד למקום מגוריו.

 

לאחר 40 דקות,יצא "הסרבן" כשהוא רגוע,נכנס לרכבו ונוסע לכיוון צפון, שכצוות עוקבים אחריו מלווה אותו די צמוד, הרכב נכנס לאחד הקיבוצים בגליל העליון, פותח את השער החשמלי של הקיבוץ ונכנס פנימה,כאשר רכבם של העוקבים מצטרף מיד ע"מ שהשער לא ייסגר. הוא נסע בכביש העוקף של המשק, החנה את רכבו ונראה כשהוא נכנס לאחת מדירות המשק. העוקבים ליוו אותו עד לדירה ואף צילמו אותו נכנס לדירה. למחרת בבוקר שלחתי את הסרטון לרותי ואיך לא, היא השיבה שמדובר אכן בבעלה,היא הייתה המומה ונרגשת.

 

לאור הממצא הנ"ל,החלטתי לחשוף מעט את המידע שברשותי ושבתי לאותו קיבוץ,אשר המפעל שלו נמנה עם חוג לקוחותיי. ישבתי לשתות קפה עם מנכ"ל המפעל,שהוא גם חבר הקיבוץ. כאשר הצגתי לו את הסרטון של האיש, הוא אמר לי בוודאות שהאיש שוכר כבר שנה שלמה דירה בקיבוץ,הוא גרוש, עובד כמפעיל ציוד כבד והוא רואה אותו לא מעט במשק. בוא תעשה לי טובה קטנה,אני מבקש,הרם טלפון לאחראית הדירות ושאל אותה שאלת תם וקבל פרטים על האיש.

 

בשיחת טלפון שהוא עשה, מסרה לו האחראית כי מדובר בשם אחר לגמרי ואני ביקשתי ממנו,שיבקש בעדינות מבלי לחשוף את העניין,שהיא תמסור את מספר הזהות של האיש. בינגו, מספר הזהות של האיש הייתה זהה לחלוטין לשמו האמיתי של הסרבן ומסתבר כי הוא הגיע בזהות בדויה להשכיר את הדירה ובטעות הוא עשה הסכם על שם אחר ומספר הזהות הוא לא שינה כלל. דיווחתי למזכיר בית הדין הרבני ואכן האיש סידר לי בשעות הלילה המאוחרות, צוות סיור של משטרת ישראל.

 

בשעות הלילה הגענו לשער המשק,נפגשנו עם אנשי המשטרה והובלנו אותם ישירות לדירה של המתחזה. הוא נעצר במקום ע"י אנשי המשטרה ולמחרת בבוקר הובל באזיקים לבית הדין לדיון בעניינו. לציין כי בית הדין אילץ אותו לתן גט ואכן רותי זכתה סוף סוף בגט המיוחל.