ליצירת קשר 050-5231920

בתחבולה ובערמה עשה לך מלחמה

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל :

"ובתחבולה תעשה לך מלחמה".

הוא ישב לא פעם ובכה לי , שהיא עושה לו את המוות בהליך הגרושים .

תראה הוא אמר לי, אני יודע שיש לה רומן עם מישהו מהעבודה, היא אף סיפרה לי על זה לפני כחודשיים, אני לא רוצה לחשוף את הרומן, בגלל הילדים והמשפחה שלה, אבל היא מנצלת את זה, על מנת שלא לתת לי גט ובכל פעם בדיון, היא מבקשת שלום בית. מה שעומד לה מנגד זה הנושא הכלכלי.

אני חייב להתגרש, אין לי אוויר בריאות והנשמה שלי כבתה ,אני לא חש אליה כלום , ותראה שבגלל הילדים, אני לא מעלה טענה זו בכלל בבית המשפט ויש לי מחלוקת על כך עם עורך דיני והוא אף רצה להתפטר מהתיק .

מי מייצג את רעייתך ? אני שואל וכשהוא נקב בשמה של עורכת הדין, עלה לי רעיון ,אותה עורכת דין שכרה לא פעם את שירותי משרדי בתחום הזה ואחוז ההצלחות שם היו מרובות.

תקשיב אמרתי לו, הדיון ביום חמישי הקרוב , אני מגיע ותעשה בדיוק מה שאני אומר לך באותו מעמד ושתראה אותי, תאמר רק משפט אחד כשאגיע " פחדתי שלא תגיעו לדיון ותאחרו"..

יומיים אחרי זה, לקחתי איתי חוקר מהמשרד, הבאנו קלסר וכן מס' תקליטורים וכמובן מחשב נייד, כשנכנסו לאולם ההמתנה , הבחנתי בעורכת הדין המייצגת את האישה והחלפנו ברכות, לפתע הגבר נגש לעברי ואמר " חשבתי שלא תספיקו להגיע להעיד"………תירגע זה בסדר אני משיב לו .

לאחר רבע שעה של המתנה בחוץ, יצא הבעל עם חיוך רחב על פניו ועשה לי עם ידו את הסימן המפורסם בעולם "לייק".

יצאנו מבית הדין הרבני ולאחר מס' דקות הוא מתקשר ואמר לי שלפתע אשתו החליטה לתת לו גט.

קבענו חצי שעה לאחר מכן במסעדת דגים בחיפה ובכל זאת לא גביתי שכר ובאתי רעב לדיון הקשה.