ליצירת קשר 050-5231920

בדיקת מהימנות עובדים – הצ'אנס שלא עזר .

משולחן העבודה של ש.ב.א חקירות ודודו שוויפל חוקר צפוני :

אחד מבעלי בתי המרקחת המפורסמים בצפון הארץ, פנה אלי וסיפר לי שבעסק שלו עובדת רוקחת מזה שנים רבות, שהיא חברה טובה של רעייתו שאף היא עובדת בבית המרקחת. לדבריו של הרוקח רעייתו אינה יודעת על הפנייה אלי. אני חושד שהיא גונבת ממני כסף, ישנם אי התאמות רבות בקופה , זה יוצא דווקא במשמרת שלה. על מנת לנסות ולהוכיח כי היא אכן גונבת. הגעתי למקום לילה אחד כשברשותי מערכת צילום סמויה, עם מצלמה מיוחדת ששתלתי אותה מעל הקופה.

לאחר כשבוע, הגעתי ושלפתי את סרט הצילום והבאתי אותו למעבדה שבמשרדי, הושבתי את אחד מהעובדים ,שקיבל הנחייה לצפות ולנתח את הממצאים שבסרט. כבר מהיום הראשון נראה כי אכן אותה עובדת ,פשוט נוהגת לבצע הליך של "חצי לבעל הבית וחצי לה" לכיסה הפרטי, כאילו היא שותפה העסק. לאחר הכנת תקליטור של כל "מעלליה" של העובדת והכנת דו"ח מפורט, הוגשו הממצאים לבעל העסק .ישבתי אתו בבית הקפה כשהוא המום ונבוך מהסיבה שהיא עובדת וותיקה וחברתה הטובה של רעייתו. לאחר שנרגע, הוא החליט כי הדרך הטובה ביותר לסיים את הפרשייה, היא לנהל מו"מ עם העובדת שתשיב לקופה 40,000 ₪, תמשיך לעבוד והוא ישתיק את הפרשייה.

וכך זה נעשה, העובדת שהבינה כי היא נתפסה, הסכימה להצעה זו מבלי שאיש ידע על הגניבות הרצופות שלה. יש לציין כי העובדת לא ידעה על התקנת המצלמה הסמויה. חלפה לה חצי שנה ושוב לתדהמתי אני מקבל שיחת טלפון מהרוקח, אני לא רגוע הוא אומר לי,בוא נעשה סיבוב נוסף של התקנת מצלמה. כמה תעוזה הייתה לרוקחת, היא המשיכה ל"גנוב כספים" מהקופה , גם לאחר שקיבלה צ'אנס נוסף . בהומור שאלתי את הלקוח "איך אתה רוצה שהיא תממן לך החזר של 40,000 ₪ ?" .

הפעם בלית ברירה , שיתף הרוקח את רעייתו בידיעה והביא לפיטוריה של "העובדת המסורה".