ליצירת קשר 050-5231920

אין כמו אשה זועמת

השור הזועם

חבר ירושלמי שהוא קולגה, הרים אלי בוקר אחד טלפון ….אני צריך את עזרתך , סע למלון בטבריה, תתמקם בכניסה למלון , אמור להגיע רכב מדגם סוברו לבן ואף נתן לי את מספר הרישוי של הרכב. ברכב נוהג הנבדק שלי והמאהבת שלו. אני יודע שהם בדרך למלון ואני מבקש כי תצלם אותם נכנסים למלון ותזהה לי את החדר שבו הם נכנסים. אני בדרך וייקח לי שעתיים להגיע. מיד התארגנתי , נטלתי עמי ציוד ויצאתי לחניון בית המלון, התמקמתי בכניסה לחניון כי היה לי את סוג הרכב ואת מספרו. לאחר 45 דקות, הבחנתי ברכב מגיע ואכן ברכב נהג בחור בשנות ה-30 לחייו ולידו צעירה …חתיכה ברמות…שיער בלונדיני ועיניים כחולות ,זו חתיכה מהסוג שכל גבר מביט לעברה….באמת אישה אמיתית.

 

הרכב הגיע לחניון והשניים יצאו ממנו כשהם שמים את פעמיהם לכיוון פתח בית המלון , אני מנציח בצילום את השניים , עם המזוודות נכנסים לבית המלון . נכנסתי פנימה אחריהם והבחנתי בגבר כשהוא מגיע לקבלה…נרשם ומקבל לידו את מפתחות החדר… השניים פוסעים לכיוון המעלית ואני אחריהם עם "מצלמה נסתרת" , הגענו לקומה רביעית והשניים צעדו לכיוון החדר, בה בשעה שאני מצלם אותם נכנסים לחדר.. ירדתי ללובי, התיישבתי והזמנתי קפה . הרמתי טלפון לחבר והוא הודיע לי שהוא עוד 15 דקות מגיע למלון. כאשר ראיתיו נכנס ללובי ,הבחנתי כי הוא נכנס ללובי ביחד עם בחורה צעירה , השניים התיישבו לידי ואותו חוקר מציג בפניי את הבחורה . "זאת רעייתו של הבחור שנכנס לחדר" והיא הצטרפה אלי לנסיעה, היא רוצה לפגוש את בעלה כעת…

 

תקשיב אני אומר לו,זו בעיה שעלולה להתפתח לדברים לא טובים ולא נהוג להביא את הלקוחות לזירות האירוע, אני מוסיף ואומר לו. היא מתעקשת ורוצה להתעמת אתו כעת, טוב אני משיב להם, הם בחדר 417 כבר חצי שעה לערך. אני ביחד עם החבורה בדרכנו לחדר ואני אומר להם, אין לי כוונה להיכנס לחדר , אני רואה את העתיד והוא לא טוב מבחינתנו. הגענו לחדר 417 ואני כל הדרך חושב על העימות העתידי, הקולגה שלי דופק על דלת החדר והגבר שבתוך החדר שואל מי זה? וידידי משיב לו בטחון. דלת החדר נפתחה , והאישה כמובן פרצה בסערה פנימה כמו שור זועם ,הרואה את הסדין האדום מונף מולו, אני לא נכנסתי לחדר , לא להאמין, איזה מכות קיבל הגבר מרעייתו, היא הכתה אותו בלי רחמים ואת כל זעמה היא הוציאה על בעלה. כשסיימה להכותו וכולו זב דם, היא פנתה לאמבטיה שם התחבאה המאהבת והפליאה גם את כוחה באותו מאהבת צעירה שהתחבאה מאחורי הווילון באמבטיה.

 

בשלב זה הבנתי כי מקומי לא שם ויצאתי לכיוון הלובי .לאחר כמה דקות הגיעו ללובי החוקר הירושלמי והלקוחה ….הוא ניגש אלי וסיפר לי כי הלקוחה שלו היא בת לאחד מהעשירים בירושלים, בעל רשת חנויות בשוק מחנה יהודה , השניים נשאו רק לפני כשנה וככל הנראה החתן הבוגד נישא לה רק בגלל עושרה של המשפחה . אני כבר מצאתי את עצמי מחוץ למלון והבנתי כי הפרשייה הזו רק בתחילתה.