ליצירת קשר 050-5231920

אובססיה של אהבה

שנים רבות אני עוסק בתחום החקירות וחלק נכבד מתיקי החקירה שעוברים תחת ידי, הנם בתחום הבגידות. הפרשייה שאספר לכם, באמת הדגישה לי באופן אישי מהי אובססיה. אורן נשוי מזה 20 שנה לאביגיל ולשניים 3 ילדים די גדולים, אורן מספר לי בפגישה הראשונה , כי תחושת הבטן שלו שרעייתו הנאמנה מנהלת רומן עם הבוס שלה. הבט מאז שהיא החלה לעבוד באותו משרד , היא אינה מתפקדת ולעתים אני חש שאני חיי בבית ביחד עם זומבי . בנוסף, חוץ מזה כחודש אשתי החלה לצאת פעמיים בערבים לקיבוצים שונים להרקדות. לאחר קבלת הנתונים הבסיסים, יצאתי ערב למחרת לישוב בו מתגוררים השניים, יחד איתי יצא עוקב נוסף והתמקמנו לא רחוק מביתם של השניים.

 

רכבה של אביגיל היה בתנועה ואנו בכיוון כללי לאזור הגלבוע והוא נכנס לאחד מהקיבוצים. הרכב נכנס למגרש החנייה העמוס בכלי רכב , כאשר חדר האוכל מלא בעשרות רוקדים, טוב ניתן לה להיכנס לחדר האוכל ונראה עם מי היא רוקדת? כך אני אומר לחוקר הנוסף. הבחנו בדמותה של אביגיל,אבל היא לא נכנסה לחדר האוכל והיא הייתה בדרכה לשורת בתים סמוכה…הופה אני אומר היא הולכת לאיזו דירה , הייתי בטוח כמו שהתחלתי את התיק , ככה אני מסיימו הלילה. היא נעלמה לנו באזור צמחייה סבוכה ולא הצלחנו לראות לאיזו דירה היא נכנסה, הלכתי ברגל ולפתע אני שומע רשרוש מבין השיחים והבחנתי באביגיל כשהיא מסתתרת מאחורי קבוצת שיחים, המשכתי ללכת והתמקמתי רחוק יותר.

 

אביגיל יצאה מבין השיחים וניגשה לחדר האוכל, היא נעמדה בקרן זווית והביטה לעבר הרוקדים שבאולם דרך זכוכית שהקיפה את חדר האוכל. 4 שעות היא עמדה באותה תנוחה ולא נכנסה פנימה , בתחילה לא הבנו מה מתרחש , לעמוד ככה 4 שעות , מבלי לשנות תנוחה או להיכנס ולהצטרף לרוקדים. חלפו 4 שעות והיא נכנסה לרכבה ונסעה הביתה. האמת שלא הצלחנו להבין מה התרחש באותו ערב ויומיים לאחר מכן החלנו בפעילות נוספת, כאשר אביגיל נוסעת לכיוון אחד הקיבוצים הסמוכים לעפולה. וכאן חזר התסריט של אותו לילה, אביגיל משקיפה לתוך חדר האוכל מכיוון הזכוכית החיצונית, בעלה שלא כ"כ האמין לי בפעם הראשונה, הגיע לקיבוץ והצטרף אלי ואל הצוות, הוא היה המום ולא הבין שרעייתו , עומדת ככה כבר מעל 3 שעות. היא לא נכנסה לאולם ולא הצטרפה לרוקדים וזה כבר הלילה השני ברציפות.טוב, תתקפלו מהמעקב ואני אנסה לבדוק מה קרה בדיוק , ככה הוא הנחה אותנו באותו לילה.

 

לאחר מס' ימים , נפגשתי אתו על מנת לקבל את שכרי ולקבל דיווח , בפגישה שנערכה בבית הקפה , סיפר לי הבעל, כי הוא החליט לתפוס שיחה רצינית עם אשתו, על החיים שלהם והיא סיפרה לו שאכן היא מאוהבת עד הראש בבוס שלה , אין לה רגשות כלל לבעל והיא רוצה לפרק את החבילה , לגבי ההתנהגות שלה , היא הבהירה לו שהבוס שלה הולך לריקודי עם ביחד עם רעייתו ומרוב שהיא מאוהבת בו קשות, היא הולכת כבר חודש וחצי לאותם ריקודים, כדי להבחין בו כשהוא רוקד עם רעייתו. החבילה של השניים אכן התפרקה במהירות ובהסכמת שני הצדדים,כאשר הבוס שלה נשאר נאמן לרעייתו.