ליצירת קשר 050-5231920

משולחן העבודה של דודו שוויפל – ש.ב.א חקירות .

 

הבית שלי הרוס כבר הרבה זמן ומערכת היחסים שלי אתה על הפנים,, אין בינינו כלום כבר כמה חודשים ,יתרה מכך אני כבר הרבה זמן יישן בסלון שלנו ולא נוגע בה בכלל.

בזמן האחרון שמתי לב שיש בה שינוי והתנהגותה חריגה , היא מספרת לי שהיא בחודש רביעי להריונה וכפי שזכור לי זו בערך התקופה שהפסקתי לקיים אתה יחסי מין.

אני בסבירות גבוהה אומר לך שההיריון לא ממני והיא רוצה להפיל את זה עלי .

אעשה הכל להוכיח כי זה לא ממני , לא שאני מתחמק , אם זה שלי – זה שלי ואם לא ,אני לא רוצה אתה כל קשר ואתגרש ממנה .

קשקשנו אודות הרקע וכל ההתנהלות שלה בבית מאז התחיל המשבר ביניהם וקבלתי את פרטי הגברת, על מנת להתחיל באיסוף מודיעין אודות הגברת.

בוא ניפגש שוב הוא מבקש והגעתי כשהוא מציג לי תכתובת ווצאפ תחת השם "רותי גבות" ושם ישנה התכתבות אודות ההיריון  אחד מההודעות היא שהיא הולכת מחר לקליניקה של רופא פרטי ואף נקבעה השעה .

החלטתי לאחר המפגש להגיע לקליניקה המצוינת בהודעה , אולי אלוהים או המזל יסייעו בידי .

בניין משרדים וקליניקות , מסדרונות ומעברים , בדרכי לאתר את הקליניקה המדוברת , מצאתי כי בסמוך אליה מצלמה חיצונית שמכנסה את המסדרון ואת דלת הכניסה לאותו עסק.

הבחנתי כי זווית המצלמה "מכסה" את דלת הקליניקה ואם תהיה לי גישה ל- DVR לצפות בסרט אולי אדלה פרטים נוספים.

יאללה נכנס למשרד מה יהיה יהיה , מצאתי פקידה בדלפק השירות , חמודה , ראיתי שהיא בחורה טובה , שלום …את עובדת פה הרבה זמן ? קשקשת לשם יצירת קשר אתה ….ואז ראיתי שהיא לא חושדת בכלום ונראה לי שיש לי כדור אחד בלבד ואז שאלתי אותה "תגידי , ראית ברביעי בשבוע שעבר אחה"צ את האישה שהחליקה פה במסדרון ושברה את ידה "?   ….לא , אני לא עובדת אחה"צ, תקשיבי זו אשתי היא עברה ונפלה ואני רוצה את זה בשביל הביטוח…יש מצב שנוכל לראות את הסרטון של יום רביעי…תראה אני לא יודעת להפעיל, אם אתה יודע? , אז אין לי בעיה . בטח שאני יודע אני אומר בליבי ,אני חיי מזה ומיד כוונתי את המצלמה הסמויה לעבר צג המחשב , הגעתי ליום רביעי שעבר אחה"צ וצילמתי את כל אותה שעה , לא התעכבתי והתנצלתי בפניה של החמודה שאולי זה היה בקצה השני של המסדרון.

יצאתי לרכבי ומיד חברתי את המצלמה הסמויה למחשב …..וואלה בשעה 17:30 אני רואה את אשתו של הלקוח עוברת במסדרון שלובת יד עם גבר לא מוכר לי ונכנסים לקליניקה.

עוד קצת עבודה …מחשבה….יצירה ומסתבר שהגבר הזה זה הוא "רותי גבות".