ליצירת קשר 050-5231920

כרטיסים מזויפים בחמת גדר

כרטיסים מזויפים בחמת גדר
בחמת גדר עלו על התרמית , שכרו חוקר פרטי שהעביר את מימצאיו למשטרה.החשוד בתרמית תושב בית שאן, עזב את הארץ.
כתב: אביב עומר .

 

מאות אנשים נהנו בתקופה האחרונה ממנעמי חמת גדר,לאחר שהוכנסו לאתר עם כרטיסים מזוייפים. בחמת גדר עלו על התרמית במקרה לפני מספר חודשים,לאחר שקיבלו טיפ ממקור אנונימי. האתר שכר את החוקר הפרטי , דודו שוויפל מטבריה, שניהל את החקירה הסמויה כדי להתחקות אחרי מקור הכרטיסים. לפני כשבועיים הגיע שוויפל לזוג תושבי נצרת עילית ,שהפיץ כרטיסים מזוייפים לוועדי עובדים . שוויפל מסר את המידע למחלק ההנואה בעמקים , והזוג נעצר. בחקירתם טענו כי אין להם קשר לעניין הזיוף, וכי הם עצמם לא ידעו שמדובר בכרטיסים לא אמיתיים.

 

הזוג הפנה את החוקרים לתושב בית שאן , שלטענתם הוא זה שמכר להם את חבילות הכרטיסים ,על מנת לעשות בהם שימוש מסחרי. כאשר המשטרה הגיע לביתו הסתבר שעזב את הארץ לפני מספר חודשים.

 

כעת מחכים החוקרים שהחשוד יחזור ארצה,אם בכלל "יכול להיות שהוא עזב לתמיד ויכול להיות שיחזור" אמר השבוע ראש מחלק הונאת עמקים,רפ"ק מוטי שטרום "קיבלנו את המידע מאותו חוקר ששכר האתר והגענו לאנשים שהוא הצביע עליהם.האנשים האלה אכן מכרו כרטיסים,אך לגרסתם הם עשו את זה בתום לב,לאחר שרכשו אותם מאותו גורם מבית שאן, ואנו חושדים שהוא זה שעשה מעשה זיוף.אגב, הזיוף היה באיכות מעולה, כרגע אף אחד לא יודע בדיוק אותו בחור ,אלא רק שהוא לא שוהה בארץ.עד שהוא יחזור מחו"ל לא נוכל להתקדם בחקירה.בינתיים אנו מקבלים את גרסתו של הזוג,שטוען כי פעל בתום לב , עד שיוכח אחרת".