ליצירת קשר 050-5231920

הקיבוצניק הדתי פרץ וגנב רק בשבתות וחגים

משק דתי בצפון סבל מגל גניבות,מצלמה סמויה חשפה את העבריין, לבוש כנינג'ה,החברים התקשו להאמין, בסרט נראה בן משק צעיר,קצין במיל' , יוצא יחידה קרבית.

כתב: ישראל מושקוביץ-"ידיעות אחרונות"

 

קיבוץ דתי בעמק בית שאן סבל לאחרונה מגל לפריצות לחנות המפעל ולצרכנייה. מלבד הנזק הכספי,שנאמד בעשרות אלפי ש"ח , הטרידה עובדה נוספת את ראשי המשק, כל הפריצות בוצעו בשבתות ובחגים.

 

מנהלי המפעל בקיבוץ הבינו שבכוחות עצמם לא יצליחו לגלות את העבריין ,ושכרו את שירותיו של דודו שוויפל,חוקר פרטי מטבריה, בעל "ש.ב.א". החוקר התקין מצלמות ווידאו סמויות בצרכנייה ובחנות המפעל, המארב הושלם. במוצאי ראש השנה התגלה פריצה נוספת למפעל , מסתבר שהגנב האלמוני הלם בעיתוי החביב עליו .שמהלך החג כאשר חברי הקיבוץ מתפללים בבית הכנסת.

 

שוויפל הוזעק למשק , שלף את הקלטות ף ניגש למכשיר הווידאו והריץ את הסרט עד שראה את הפשע על המסך.אדם רעול פנים , לבוש בגדי ניניג'ה חדר לחנות , הוריד את המסכה ניגש לקופה, פתח את מיגרת הכסף,לקח את השטרות ויצא.

 

ראשי המשק הוזמנו לזהות את העבריין ופערו פה בתדהמה .הם הכירו אותו , זה היה בן משק, קצין במיל' , בן 23 שהשתחרר לאחרונה מיחידה מובחרת. הקיבוצניקים העדיפו לא לפנות למשטרה , הם פשוט ניגשו לביתו של הצער והחלו לחקור אותו . האיש הודה מייד וסיפר שנעזר בשמונה קטינים מהמשק .

 

"הקיבוץ שרוי בהלם" סיפר גורם המעורב בפרשה "מדובר בתשעה צעירים , מפאר החינוך הדתי-קיבוצי,שביצעו גל פריצות ודווקא בשבתות ובחגים. הקיבוץ החליט לא לכבס בחוץ את הכביסה המלוכלכת : הפורצים ומנהיגם ספגו עונש והפרשה נסגרה.